Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het wel prettig rijden zo. Ff afwachten als ik eind van de maand de winterbanden erop leg met 185/60/15. Kijken hoe dat rijdtWelkom! Toffe velgen, hoe bevalt het rijden op deze maat? Lijkt me 35 hoog?
Zal hoogstwaarschijnlijk wat comfortabeler rijden. Maar nice!Ik vind het wel prettig rijden zo. Ff afwachten als ik eind van de maand de winterbanden erop leg met 185/60/15. Kijken hoe dat rijdt
Thnx al wil ik de velgen een beurt geven en de schade weg laten halen en ze dan zwart laten spuiten.denk ikBleu gt velgen?! Altijd goed.
Staat mooi bij de kleur van de auto
Hoe heb je de logos verwijderd? En de lijm resten??Welkom !
Toffe kleur vind ik je auto en mooie velgen !
Je kan zoals al aangegeven idd grill veranderen, heb het zelf ook gedaan.
Je kan bijv het bluemotion logo verwijderen achter zodat het een toch iets meer clean look geeft.
En verder zullen anderen vast ook nog wel leuke ideeen hebben
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.