Erikske even voorstellen

hallo iedereen, ik heb een tijdje geleden mijn account hier aangemaakt en heb al verschillende leuke ideeen kunnen opdoen hier, ik zit met een redelijk dringend probleem maar zal mij eerst even netjes voorstellen.

mijn naam is Erik Kierkels en ik ben 25 jaar oud, woon in neerbeek in het mooie limburg.
voor mijn polo heb ik een passat station uit 2006 gehad waar ik veel plezier aan gehad en ook wel veel geld in hebben moeten steken voor onderhoud helaas.
mijn polo is van 2011, de comfortline in zwart metallic.
ik heb er de eagle eyes in gezet en een pilot xenon kit 5000K.
verder heb ik rondom en in de auto over led verlichting in gestoken.

mijn probleem echter op dit moment is:
vanmiddag was ik bezig in de koffebakruimte met de verlichting daar, hier heb ik even kortstluiting veroorzaakt en nu knippert mijn binnenverlichting (alsof je knipperlicht kapot is) ik hoor hem ook constant tikken achter het stuur.
tevens doet mijn achterverlichting het niet meer en mijn stadslicht niet meer, mijn dimlicht wel.
ik heb alle zekeringen eruit gehaald en ze zijn nog allemaal goed, heb de accu losgekoppeld gehad maar ook zonder succes.

kan iemand mij hier mischien mee helpen?
alvast bedankt!

Mvg,

Erik
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
Welkom,
als je het tikkende geluid volgt achter je stuur,
kom je dan bij een relais uit?
of een grote zwarte doos?
Simpelste geval relais stuk.
Ergste geval bcm stuk. Die regelt ook het dimmen van je binnenverlichting als je de auto sluit.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl
Welkom,
als je het tikkende geluid volgt achter je stuur,
kom je dan bij een relais uit?
of een grote zwarte doos?
Simpelste geval relais stuk.
Ergste geval bcm stuk. Die regelt ook het dimmen van je binnenverlichting als je de auto sluit.


bedankt voor de reactie!
als ik het tikken volg dan kom ik bij de zwarte doos uit :/
zekering voor de zekerheid eens doorgemeten en vervangen maar had geen effect.
kan ik tijdelijk mischien een externe voeding naar 1 van de 2 achterlichten trekken zodat ik er
savonds wel mee kan rijden?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
bedankt voor de reactie!
als ik het tikken volg dan kom ik bij de zwarte doos uit :/
zekering voor de zekerheid eens doorgemeten en vervangen maar had geen effect.
kan ik tijdelijk mischien een externe voeding naar 1 van de 2 achterlichten trekken zodat ik er
savonds wel mee kan rijden?
Ik zou m laten uitlezen bij de dealer,
die zal je niet laten gaan voor die gemaakt is.
Misschien is een zaklamp veiliger, kan je niet nog meer sluiting veroorzaken.Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!