Ervaring plasti dip?

Ik maak van mijn huidige set een winterset en om erosie te voorkomen leek mij plastidip een goede oplossing. Denk dat ik ze zwart ga spuiten. Zijn er mensen met ervaring met plastidip en hoe lang en goed het blijft zitten? En met voorbeelden?

Gaat om dit setje
081A0C45-D66B-4C8D-9EFE-468824878FCA.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Hier andere ervaring.


Super stevig. Wou er ook met 160bar hogedrukreiniger reiniger niet meer van af.

Uiteindelijk de velgen in een bak met koudspoeling gestopt om ze schoon te kunnen maken.

Zeker voor een winter set, en misschien een tijdelijke winter set. (Sorry maar ik vind ze vrij, .Umm. Niet zo mooi) zou ik het zelf gewoon doen.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Ik heb ook al eens een vriend zijn velgen met plasti dip zwart gespoten en lijkt prima voor in de winter, ziet er naar mijn mening wel goedkoop uit door de structuur van plastidip maar na de winter eraf doen;) Maar wel prima tegen het zout, dan moet je ze niet elke week wassen!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Vind dit geen lelijke velgen maar heb een nieuwe boavista zomer set dus deze worden direct winterset maar wil er geen erosie op. Maar het is dus wel een goede optie zoals ik het lees? Misschien gewoon neutraal/doorzichtig er op spuiten.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Laten doen door een bedrijf en alleen maar gezeik mee gehad. Ziet er leuk uit maar is lastig schoon te maken en als je het goed schoonmaakt wil het nog eens loslaten.. poedercoaten heb ik nu en ben ik veel meer over te spreken omdat het naar mijn mening "echter" eruitziet
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Poedercoaten vind ik vrij onnodig in dit geval. Set heeft geen erosie of stoepschade en Poedercoaten zie ik meer als oplossing voor al beschadigde velgen...is een duur grapje haha. wil echt erosie alleen voorkomen. Dan lijkt een beschermlaag mij voldoende toch?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Poedercoaten vind ik vrij onnodig in dit geval. Set heeft geen erosie of stoepschade en Poedercoaten zie ik meer als oplossing voor al beschadigde velgen...is een duur grapje haha. wil echt erosie alleen voorkomen. Dan lijkt een beschermlaag mij voldoende toch?
Zeker weten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Nou.... Poedercoaten is sterker en strakker dan een busje spuitlak vind ik. Met de bouw van m'n Burton en Porsche 356 ook gerealiseerd. Kost wat maar heb je ook wat[emoji3] het was dan wel Incl. blanke lak. Maaar een autospuiter met de juiste produkten kan ik niet over oordelen. Misschien een reactie van een professional? [emoji849][emoji848] dan weten we het zeker

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!