Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker weten.Poedercoaten vind ik vrij onnodig in dit geval. Set heeft geen erosie of stoepschade en Poedercoaten zie ik meer als oplossing voor al beschadigde velgen...is een duur grapje haha. wil echt erosie alleen voorkomen. Dan lijkt een beschermlaag mij voldoende toch?
Nou.... Poedercoaten is sterker en strakker dan een busje spuitlak vind ik. Met de bouw van m'n Burton en Porsche 356 ook gerealiseerd. Kost wat maar heb je ook wat[emoji3] het was dan wel Incl. blanke lak. Maaar een autospuiter met de juiste produkten kan ik niet over oordelen. Misschien een reactie van een professional? [emoji849][emoji848] dan weten we het zekerZeker weten.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.