Veel bedrijven hebben nu vakantie, en winkels zoals Killallwipers en PM performance ik noem maar wat zijn een a tweemans zaakjes. Als er vakantie is is er dus geen mailcontact ook... ik hoop dat dat het is!Ik heb ook besteld en betaald bij killallwipers, sturen niets, 2 maal email verstuurd geen reactie !!! Kijk maar uit!!! Wacht al 9 dgn....!
Kheb van de week een mail gehad van killallwipers, ze hadden problemen met t post bedrijf wat er van begreep, mijn pakketje was verzonden.Ik heb ook besteld en betaald bij killallwipers, sturen niets, 2 maal email verstuurd geen reactie !!! Kijk maar uit!!! Wacht al 9 dgn....!
Niet mooi??! Weet u dat zekurik heb hem er wel opzitten maar in 132.000km nog nooit gebruikt, ik zou hem dus niet missen maar denk niet dat het mooi is bij de AW
heel erg zeker nuNiet mooi??! Weet u dat zekur
Maar goed dat smaken verschillenheel erg zeker nu
haha gelukkig welMaar goed dat smaken verschillen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.