Ervaringen achterruitenwisser verwijderen

Ik heb ook besteld en betaald bij killallwipers, sturen niets, 2 maal email verstuurd geen reactie !!! Kijk maar uit!!! Wacht al 9 dgn....!
Veel bedrijven hebben nu vakantie, en winkels zoals Killallwipers en PM performance ik noem maar wat zijn een a tweemans zaakjes. Als er vakantie is is er dus geen mailcontact ook... ik hoop dat dat het is!

Ga je RainX gebruiken oid?

Volkswagen  Polo 6R 
Dat zou zomaar kunnen, vakantie ! Ik wacht wel even af, zal wel goed komen! Had ruitenwisser al verwijderd 100% mooier, heb het nu met hoogglans carwrap afgewerkt !
Kan ik wel gaan kopen RainX altijd goed. Bedankt voor de reacties en tip...!

Volkswagen  Polo 
Op al mijn wagens die er altijd afgehaald, ruiten behandelen met bvb nanolex ruiten coating of fusso Glaco bijvoorbeeld en dan heb je ook geen last meer van regen. Loopt er zo af dan, ik gebruik zelf de ruitenwissers vooraan niet meer met de Glaco.

Ik heb ook besteld en betaald bij killallwipers, sturen niets, 2 maal email verstuurd geen reactie !!! Kijk maar uit!!! Wacht al 9 dgn....!
Kheb van de week een mail gehad van killallwipers, ze hadden problemen met t post bedrijf wat er van begreep, mijn pakketje was verzonden.

Volkswagen  Polo 9n3 Gti 
Goed om te horen! Miss dat ik ook nog iets hoor. Bedankt voor de reacties ! Laat wel weten als ik het binnen heb..!

Volkswagen  Polo 
Na het verwijderen van de achter ruitenwisser nog iets aangepast dmv vcds wegschrijven van de wisser?
Of gwn de zekering van de a wisser eruit trekken?

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 
ik heb hem er wel opzitten maar in 132.000km nog nooit gebruikt, ik zou hem dus niet missen maar denk niet dat het mooi is bij de AW

Volkswagen  Polo AW 
ik heb hem er wel opzitten maar in 132.000km nog nooit gebruikt, ik zou hem dus niet missen maar denk niet dat het mooi is bij de AW
Niet mooi??! Weet u dat zekur

Bijlagen

• Screenshot_20211103-131302_Instagram.jpg
    Screenshot_20211103-131302_Instagram.jpg
    197.5 KB · Weergaven: 20
Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!