Martijn6R
Lid
De Polo is een 3e auto die door ons dagelijks gebruikt word inclusief een kind van 1 jaar op de achterbank. We hebben voor dagelijks vervoer een A6 Avant en de Polo, en ik nog de M3 voor de hobby, maar die staat in de winter geschorst.
Ik wil dus niet al teveel aan de Polo versleutelen en hij moet goed rijdbaar blijven voor mij en ook de vrouw. Aangezien er veel drempels zijn hier heeft een schroefset geen zin, want ik kan hem toch niet echt laag zetten. En daarbij is een schroefset gewoon echt een stuk stugger als gewoon een setje 25-30 Eibach veren en dat wil ik gewoon niet in deze auto.
Veren is dus voldoende in dit geval.
Op de M3 ligt een Variant 2 schroefset waar ik zeer tevreden over ben.
Ik heb eerder al een Golf V 2.0 TDI gehad met KW Variant 2 en een BMW
330i Touring ook met Variant 2. Beviel heel goed, super laag en goed stug.
Maar als je graag veel comfort wil behouden gaat het toch tegen vallen ben ik bang, zeker in combinatie met grote velgen.
Kwaliteit van zo'n set is wel echt super, nooit probelemen mee gehad en altijd goed te verstellen na een keer goed schoon te vegen met een staalborstel.
Ps. Bas, misschien wel een optie gezien jij vlakbij woont. Heb je een brug ter beschikking om er evt veren op te leggen ?
Ik wil dus niet al teveel aan de Polo versleutelen en hij moet goed rijdbaar blijven voor mij en ook de vrouw. Aangezien er veel drempels zijn hier heeft een schroefset geen zin, want ik kan hem toch niet echt laag zetten. En daarbij is een schroefset gewoon echt een stuk stugger als gewoon een setje 25-30 Eibach veren en dat wil ik gewoon niet in deze auto.
Veren is dus voldoende in dit geval.
Op de M3 ligt een Variant 2 schroefset waar ik zeer tevreden over ben.
Ik heb eerder al een Golf V 2.0 TDI gehad met KW Variant 2 en een BMW
330i Touring ook met Variant 2. Beviel heel goed, super laag en goed stug.
Maar als je graag veel comfort wil behouden gaat het toch tegen vallen ben ik bang, zeker in combinatie met grote velgen.
Kwaliteit van zo'n set is wel echt super, nooit probelemen mee gehad en altijd goed te verstellen na een keer goed schoon te vegen met een staalborstel.
Ps. Bas, misschien wel een optie gezien jij vlakbij woont. Heb je een brug ter beschikking om er evt veren op te leggen ?
Volkswagen
Polo 6c Highline