iichel
Exclusive lid
lol noem je dat vies?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dankje altijd leuk om te horen!
Plannen zijn schroefset monteren KW of AP set (AP set was top onder de UP maar kon niet laag genoeg achter)
Diffuser van de winter glas zwart laten lakken, donkere 6c achterlichten en ben opzoek naar een leuk setje bbs'en of mallory's 17"
Ben er zelf ook heel blij mee! Alleen voor moet ik een iets smaller bandje monteren..staat hem zeker goed! mooie polo!
Ben er zelf ook heel blij mee! Alleen voor moet ik een iets smaller bandje monteren..
Het liefst zou ik ook lager gaan! maar helaas staan mijn wielen voor te breed (ET32 in combinatie met 215/40)Vet! Wou dat ik ook wat lager kon maar vanwege vaak zware spullen vervoeren zal dat niet echt verstandig wezen...
Het liefst zou ik ook lager gaan! maar helaas staan mijn wielen voor te breed (ET32 in combinatie met 215/40)
Ben benieuwd!Ik ga wel eens kijken naar spacers, even ergens volladen en kijken hoe ver ik kan gaan. Als de wielen meer naar buiten komen moet het ook al gaan ogen alsof ie lager staat
Thanks! Vind um zelf ook wel mooiwat een plaatje! in 1 woord wauw!
En daarna ook het interieur aanpakken? Vind het voorlopig wel goed zo.Bij een 6c voorkant horen wel led koplampen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.