Madrigal
Lid
Goedemorgen allen,
Weer een Polo erbij
! Gisteren mijn Pepper grey Polo 6C uit 2014 opgehaald.
Het betreft een 1.2 TSI BM Sportline uitvoering met wat leuke opties. MFS, elektrische inklapbare spiegels, climate control,
leer en alcantara sportstoelen met verwarming, 17'' Mallory velgen. Parkeer sensoren voor en achter.
City Brake assist, cruise control. En vast nog wel iets wat ik nog moet ontdekken
.
Dit is mijn eerste Polo, jeetje wat een fijne auto om te rijden! Ben helemaal verrast door het rijgedrag.
Denk dat het Polo virus al zijn werk doet
. Reed hiervoor een Seat Ibiza 1.4 16v uit 2004 (niet te vergelijken!)
Ben eerst van plan om de OEM led koplampen te installeren (oud vrouwtje in de straat rijd een R-line met deze lampen, was meteen jaloers)
Een Discover Pro navigatie voor mijn vriendin.
En in de toekomst een R-line ombouw van buiten.
Ieder alvast mijn dank voor de geweldige info die ik al heb mogen vergaren op dit forum.
Zal bij deze projecten zeker jullie hulp nodig hebben, als Polo beginner.

Weer een Polo erbij

Het betreft een 1.2 TSI BM Sportline uitvoering met wat leuke opties. MFS, elektrische inklapbare spiegels, climate control,
leer en alcantara sportstoelen met verwarming, 17'' Mallory velgen. Parkeer sensoren voor en achter.
City Brake assist, cruise control. En vast nog wel iets wat ik nog moet ontdekken

Dit is mijn eerste Polo, jeetje wat een fijne auto om te rijden! Ben helemaal verrast door het rijgedrag.
Denk dat het Polo virus al zijn werk doet

Ben eerst van plan om de OEM led koplampen te installeren (oud vrouwtje in de straat rijd een R-line met deze lampen, was meteen jaloers)
Een Discover Pro navigatie voor mijn vriendin.
En in de toekomst een R-line ombouw van buiten.
Ieder alvast mijn dank voor de geweldige info die ik al heb mogen vergaren op dit forum.
Zal bij deze projecten zeker jullie hulp nodig hebben, als Polo beginner.

Volkswagen
Polo 6C