Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Teveel om op te noemen starsky. [emoji14]
Weer een tijdje geleden maar genoeg Down en updates.
Eerst de downs: erachter gekomen dat de remmen inclusief de andere velgen niet gaan passen..
![]()
Dus nu de keuze maken van of de wielen klaarmaken zonder remmen of andere wielen met de remmen..
Ongelukje gehad. Medeweggebruiker kwam op mijn weghelft en is door gereden. Spiegel eraf en de deur beschadigd..![]()
Via via erachter gekomen wie het was en alsnog formulier ingevuld en was verzekeringswerk [emoji4]
En aangezien ik nog een kofferklep had liggen waar de spoiler op zat die er maar af gehaald en mee laten spuiten![]()
Heb nog iets gekocht wat ik nog niet eerder op een vw gezien heb dus hoe we het pas gaan maken word nog wat haha
![]()
Diegene die weet op wat voor een auto ze zitten mag het zeggen. [emoji12]
Ook nog een automatisch dimmende+ regensensor binnenspiegel gehaald.
En Vanmiddag wat uren in de auto gezeten voor een andere update aangezien ik het standaard polo stuurtje best zat aan het worden was.![]()
Was wel een knap verhaal maar diegene dit nog leest dank.[emoji4]
Nog zat plannen maar voorlopig dit maar is werkend maken haha.
Nee dit is me stuur wat erin gaat. R32 mk5![]()
Of je moet een heeeel goed bod doen![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.