Even voorstellen & mijn polo

Foto Kenteken verlichting Voor en Nu

Ps. Weer iemand hoe ik mijn alle eerste bericht kan bewerken? Ik krijg het niet meer voor elkaar om hem te bewerken..
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    78.8 KB · Weergaven: 85
  • image.jpg
    image.jpg
    520.6 KB · Weergaven: 75
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
Dat is het hem ook juist.
Eerst normaal kenteken verlichting, nu LED
Het verschil op je kenteken is duidelijk zichtbaar hoor, maar kijk ook eens naar het verschil wat je tussen beide foto's ziet op bijv. de achterklep.
Als dit allemaal door je LED verlichting komt dan heb je toch wel erg veel strooilicht.

Ik vermoed dat je camera andere belichtingsinstellingen heeft gebruikt.

Ik heb bij mij bewust 2 maal dezelfde belichtingsinstellingen gebruikt om het verschil tussen insteek LED's en OEM LED weer te geven, zal binnenkort die foto's eens posten.
 
Laatst bewerkt:
Update: as. Zaterdag zal ik mijn huidige navigatie (rns 310) gaan inruilen voor de RNS 315. Ik ga uiteindelijk toch niet voor de RNS 510 omdat het me toch te duur is voor wat de meerwaarde er van is. En met de rns 510 is handsfree bellen niet mogelijk. Om dat mogelijk te maken ben je al weer €300,- verder.

De reden om naar de 315 tegaan is dat ik as zaterdag een achteruitrij camera (in logo) laat monteren (aansluiten op 310 niet mogelijk)

Foto's komen zondag!
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: krisrock
Zoals eerder gezegd, de foto's van de achteruit rij camera! Top systeem!
image.jpg
Netjes weggewerkt en valt bijna niet op! image.jpg

Toch niet voor camera in logo gegaan aangezien je dan ruim €250,- verder was geweest. Aangezien deze camera ook bijna niet opvalt had een camera in de logo geen meerwaarde.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Zoals eerder gezegd, de foto's van de achteruit rij camera! Top systeem!
image.jpg
Netjes weggewerkt en valt bijna niet op! image.jpg

Toch niet voor camera in logo gegaan aangezien je dan ruim €250,- verder was geweest. Aangezien deze camera ook bijna niet opvalt had een camera in de logo geen meerwaarde.
Welke camera heb jij heb je een link waar je deze heb gekocht.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!