Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt. Ik sta zeker open voor opmerking en commentaar op bepaalde styling van de polo. Heb zelf nog niet zoveel kennis over wat er allemaal op de markt beschikbaar is voor de polo.Ziet er netjes uit
Kun je wel wat leuks van maken
Polo ziet er nog netjes uit! Ga je veel plezier aan beleven [emoji6]
I.v.m xenon inbouwen, de Polo heeft geen canbus dus die kan je vervangen door een canbusloze set.
Ik heb bij de mijne ook nog cruise control ingebouwd. Da's ook nog wel een tof klusje, al is het wel ietsjes geavanceerd.
Ik heb een papieren workshop manual dus als je eens wat info nodig hebt, dan contacteer je me maar en neem ik gerust wat foto's voor je.
Veel plezier met je Polo!
Ook leuk. Welkom bij de Polo clubNee, geen TI uitvoering. Wel de Distinctive (Full options).
Mooie basis.
Welkom hier.
Wat ook een optie is ipv xenon is LED.
Onze sponsor xenonlamp.nl kan je daar aan helpen.
Groot voordeel ervan vind ik dat het volledig in je koplamp past. (Met dikke afdek doppen)
Geen modules buiten je koplamp dus.
En net als xenon een zee aan licht.
Lekker is dat, ik vond het verbruik al z'n verschil t.o.v. mijn alfa die nu al op 50% was geweestdoen ze allemaal. het laatste kwart rijd je (bij wijze van spreken) binnen 10k leeg. niets dan leugens, die tellers
Bij mij is dat ook. Tot minimaal 150km.Ik heb nu een ander (vermoedelijk) probleempje in mijn auto. Vorige week vrijdag mijn auto volgetankt en tot nu toe 120KM gereden, echter blijft het benzine metertje aangeven dat hij 100% vol is.. Is er iemand die dit probleem herkent?
grappig dat veel mensen dit hebben maar dat er weinig tot niet over te vinden is. Of ik gebruik de verkeerde termen .Bij mij is dat ook. Tot minimaal 150km.
Je kan je er aan storen natuurlijk,grappig dat veel mensen dit hebben maar dat er weinig tot niet over te vinden is. Of ik gebruik de verkeerde termen .
Heb je nu dan geen interieurverlichting?Ik zie bij meerdere mensen interieur verlichting en dit zou ik ook graag willen. Waar hebben jullie deze vandaan? en kan ik deze gewoon aansluiten op mijn lichtschakelaar op het dash?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.