Voorstellen Even voorstellen polo 6C 1.2 tsi comfortline

hi forumleden,

Ik ben sinds 7 juli 2022 eigenaar van een mooie polo comfortline uit 2015. Ik heb hem gekocht met 157k kilometers. Het is mijn eerste auto en ben er enorm blij mee. hij rijd als een zonnetje, altijd dealer onderhouden.

Hij heeft onder andere cruisecontrol, mib2 infotainment systeem en de mooie buenos aires velgen. Ik heb hem na 3 maandjes laten chippen naar 140 pk. Nu is die (voor mijn doen dan ;) lekker snel. Ik heb er inmiddels al lekker wat mee gereden. Km stand is nu 192k en hij rijd nog steeds geweldig.

Ik heb afgelopen dagen lekker rond gekeken op van allerlei topics en genoten van alle informatie en leuke gesprekken op het platvorm. Voor de toekomst wil ik graag nog een mfsw laten inbouwen. Ik ben redelijk handig en de basis onderhoud en onderdelen vervangen gaat me prima af, maar elektra en coderen gaat toch echt boven mijn petje haha.

Ik kijk er naar uit om met julie lekker te kletsen!

Groetjes,

Mitchell :)
IMG_20220715_214054.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
Welkom op het forum!
Mooie Polo!
Die van mij is ook gechipt naar 140 pk. Hoe bevalt het jou?
Nog veel veilige km's en veel leesplezier gewenst! :cool:
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: mheuvel6c
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!