Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
yup er zijn getuigen.Balen man, getuigen ?
Heel erg bedankt!Och jeetje. Sterkte met de afhandeling.
Heel erg bedankt! Ja misschien een optie voor in de toekomst.Sterkte met de afhandeling! Misschien een dashcam installeren next time? heb je ook geen getuigen nodig.
Ja echt ik ben nog steeds verbaasd dat dat kon haha, maar ja ik hoop snel dat het wordt gefixt.Oei dat is een flinke schade, wat een wous zeg dit verzin je toch niet grrrrrrr.
Hopelijk heeft het schadebedrijf snel tijd en heb je hem weer snel voor de deur staan.
He ja nu je het zegt volgens mij heeft die ervaring met het raken van andere auto's haha. Ik hoop deze week iets te horen van mijn verzekering. Ik laat het even opzitten, zodat het goed droogt morgen zal ik het eindresultaat laten zien!He stadsgenoot... vervelend van de schade... maar zo te zien had ie Toyota al zijn bumper geplakt met ducktape...
Hoop in ieder geval voor een goede afhandeling voor jou.
Benieuwd naar de logo's als al het tape weg is![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.