Even voorstellen: Polo_rs

Polo_rs

Nieuw lid
Beste lezers polofanaten en bovenal kenners.

Mijn naam is Genny, 31 , woonachtig omgeving utrecht en vrijdag mijn VW polo opgehaald. Ik kom van een clio RS trophy bouwjaar 2017. 220pk. Dus dit is even wennen.

Het type :

VW polo 1.2 105pk! Rline. Bouwjaar 2013. 50k op de teller.

Wat heb ik er dit weekend aan gedaan :

Logo's vervangen , anonieme kentekenplaten , alle belettering kofferbak gedemonteerd , carbon zijspiegel kappen (site VW dealer) geplaatst en Bonneville velgen 17 inch gemonteerd.
Er staat voor komende week nog iets moois te gebeuren maar als dit zover is zal ik hier meteen foto's van het resultaat gooien , daarnaast ga ik de remklauwen nog zwart maken. Dit lijkt me net wat strakker dan het "standaard" rood of geel. Ik wil er een black/white/carbon editie van maken. Verder niet teveel kleur.

wat wil ik er nog aan doen :

-Verlagen eibach veren. (@TCL ik mail jou hier nog over. kan nog wel even over heen gaan want ik moet even budget vrijmaken).

-Chippen & lowsound demper maar beide zal een tijd gaan duren aangezien ik met de fabrieksgarantie zit te klote! evt. bi xenon of led verlichting idem.

Wellicht voorramen nog 1 tint donkerder onder die eis van 38%. Maar dit staat niet heel hoog op mijn lijst.

Klacht :

JA! grootste klacht, ontbreken van een pano dak. Ik heb wel verdiept in webasto blablabla maar ik ga er niet aan beginnen. Dakspanning lekkage hemelbekleding het zal allemaal wel.
Ik vind het jammer dat de VW dealers dit niet bewerkstelligen voor de occasion rijders maargoed dat zegt misschien al genoeg......…

Vragen :

Ik heb een foto bijgevoegd van de achterzijde, aangezien ik mijn demper verlopig niet kan vervangen zit ik met een uitdaging. Ik wil aan de achterzijde een dubbele uitlaat. (waarschijnlijk alleen een RVS sierstuk).
Weet iemand of ik dit kan plaatsen of geplaatst kan krijgen ZONDER die diffuser of achterbumper te moeten insnijden. Ik wil hier het liefst niet aan beginnen aangezien ik de auto ten alle tijden in originele staat wil kunnen terugbrengen. Het is overigens niet de bedoeling het sierstuk 20cm onder de auto vandaan steekt maar dat spreekt voorzich.

Ik hoop dat hier een oplossing voor is.

Helaas geen foto's van de hele originele staat (zilveren logo's)
maar wel met de oude velgen er nog op.

Alvast bedankt! zodra ik nieuw beeldmateriaal heb qua uitgevoerde werkzaamheden deze week zal ik dat hier droppen.

Genny

296572965829659

Volkswagen  Polo 6R 
Een dubbele uitlaat vereist nou eenmaal meer ruimte, anders neem je een gti diffuser past de dubbele uitlaat er mooi tussen

Ik zou hem persoonlijk gewoon laten insnijden je ziet het niet, het wordt heel netjes gedaan mits diegene een vakman is

Een voorbeeld hiervan is: pmperformance

Zelf ook bij hem laten doen ;)

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 
Een dubbele uitlaat vereist nou eenmaal meer ruimte, anders neem je een gti diffuser past de dubbele uitlaat er mooi tussen

Ik zou hem persoonlijk gewoon laten insnijden je ziet het niet, het wordt heel netjes gedaan mits diegene een vakman is

Een voorbeeld hiervan is: pmperformance

Zelf ook bij hem laten doen ;)

Klopt. Ik heb ook een offerte bij hem openstaan voor lowsound icm sportuitlaat 400,- volgens mij. Ik zal wel even informeren bij hem hoe het zit met evt insnijden.

Volkswagen  Polo 6R 
Welkom Genny. Grappig die Clio heb ik ook overwogen, maar uiteindelijk toch maar gegaan voor iets vertrouwds (VAG) en iets waarvan ik denk dat het meer geschikt is voor normaal dagelijks gebruik. Succes met de modificaties.

Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels 
Welkom!!
Dikke polo zeg!

Alleen vond ik zijn oude velgen mooier dan de bonneville, maar meningen verschillen gelukkig, anders had iedereen de zefde auto :p

Je moet toch gaan zagen, anders ga je daar nooit een dubbel sierstuk kwijt kunnen.
Ik zou gewoon zagen, een nieuwe diffuser kost ook geen 100 de euros

Welkom!!
Dikke polo zeg!

Alleen vond ik zijn oude velgen mooier dan de bonneville, maar meningen verschillen gelukkig, anders had iedereen de zefde auto Stick Out Tongue

Je moet toch gaan zagen, anders ga je daar nooit een dubbel sierstuk kwijt kunnen.
Ik zou gewoon zagen, een nieuwe diffuser kost ook geen 100 de euros

Haha wacht maar tot de rest gedaan is deze week , die velgen zijn er wel met voorbedachte rade opgezet ;)

Dank voor de gastvrijheid ik hou jullie op de hoogte

Volkswagen  Polo 6R 
Mooie wagen !

De orgi vw velgen zou ik zeker bewaren, zijn kostbare /gewilde wieltjes ;) !
Vandaar de keuze om te gaan van een Clio RS naar de Polo ? Puur interesse :)

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
Mooie bak, bi xenon of led zullen erg mooi staan! Waar zijn de mallorys heen als ik vragen mag?

Mallorys komen winterbanden op. Die gaan er niet uit maar omdat ik nu iets in me hoofd heb (wat ze morgen gaan uitvoeren:mrgreen:) moeten ze er ff paar maanden af.

Die verlichting is idd heel dik maar ben bang dat het een mooi excuus voor de dealer is om de garantie te laten vervallen. Weet niet prwciwa hoe dat zit

Volkswagen  Polo 6R 
Mooie wagen !

De orgi vw velgen zou ik zeker bewaren, zijn kostbare /gewilde wieltjes ;) !
Vandaar de keuze om te gaan van een Clio RS naar de Polo ? Puur interesse :)

Die stond op witte platen. In dtsld gekocht maar werd op gegeven moment iedere dag van de weg getrokken. Dikke aanslagen van de belastingdienst. En stond al standaard in het systeem ‘jongeman met petje op’..... porto liep leeg door dat geouwhoer plus ik tankte denk 2keer per dag omdat ik nogal “sportief” rij :rolleyes:

Volkswagen  Polo 6R 
Welkom mooie Polo, die garantie zou ik me niet teveel van aan trekken, gezien het bouwjaar heb je sowieso geen fabrieksgarantie maar hooguit (bovag) occasion garantie van de dealer, en dan waarschijnlijk alleen maar op draaiende delen, daar verandert het vervangen een set koplampen bijvoorbeeld niks aan.

**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R 
Die stond op witte platen. In dtsld gekocht maar werd op gegeven moment iedere dag van de weg getrokken. Dikke aanslagen van de belastingdienst. En stond al standaard in het systeem ‘jongeman met petje op’..... porto liep leeg door dat geouwhoer plus ik tankte denk 2keer per dag omdat ik nogal “sportief” rij :rolleyes:
Om doodmoe van te worden dus haha ! Nu iets meer anoniem :P

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
Welkom mooie Polo, die garantie zou ik me niet teveel van aan trekken, gezien het bouwjaar heb je sowieso geen fabrieksgarantie maar hooguit (bovag) occasion garantie van de dealer, en dan waarschijnlijk alleen maar op draaiende delen, daar verandert het vervangen een set koplampen bijvoorbeeld niks aan.

Klopt. Het stelt geen kut voor volgens mij. Die achterlampen kunnen ook donker gemaakt worden toch. Ze springen er nu zo roodachtig uit. Maar volgens mij konden die kappen ook donker.... heb jij goede ervaringen met een bedrijf en die zulk soort lampen plaatst. Ik heb me er wel in verdiept maar daar was me al duidelijk dat goedkoop duurkoop is dus laat het liever ff goed uitvoeren door een profi

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!