Goedenavond iedereen,
Ik ben Reinier uit Dordrecht, 36 jaar, vertegenwoordiger automotive bij ADL automaterialen te Dordrecht (onderdeel van de RAM automaterialen groep met inmiddels 6 filialen), eigenaar van Bizcare (websites, media en ICT diensten) en sinds 10-01-2011 in het bezit van mijn (zakelijke) Polo 6R BM.
Voorheen reed ik een VW Transporter T5, zelfde kleur en zelfde velgen.
Aangezien ik de ruimte niet echt meer nodig had en de T5 alweer 3 jaar was werd het tijd voor een nieuwe. En omdat ik een VW/Audi mannetje ben ging ik al gauw voor de Polo BM en ja, ook vanwege het goedkope rijden (bijtelling 98,-).
Mijn Meisje rijdt ook een polo, een 6N2 1.9 SDI uit 2001, zelfde kleur ( haar kenteken begint trouwens met 40-..-.. , en die van mij ook 40-...-. , hoeveel toeval wil je hebben! ) maar die stelt ze zelf wel voor in de juiste topic.
De opties van mijn Polo:
5 deuren
Shadow Blue
Getinte ramen achter
Executive Plus pakket
Multifuncioneel stuurwiel
Multimedia box
Telefoon plus pakket (met touch adapter, inmiddels vervangen door VW Iphone 4 houder)
Licht en zicht pakket
Climatronic
Achteraf in-/opgebouwd:
Ronal R47 Titanium/Polished velgen
DigiCar Tuningsbox (gratis omruil indien chip beschikbaar)
Pilot H4 Bi-Xenon set
LED interieurverlichting
LED stadslichten
Automatische achterklep (Ja, het werkt echt! handleiding volgt)
In bestelling:
LED kentekenverlichting
LED DRL
en nog in de planning:
Xenon set tbv mistlampen
H7 koplampen met DRL
Dat was het wel even.
MVG,
Reinier
Ik ben Reinier uit Dordrecht, 36 jaar, vertegenwoordiger automotive bij ADL automaterialen te Dordrecht (onderdeel van de RAM automaterialen groep met inmiddels 6 filialen), eigenaar van Bizcare (websites, media en ICT diensten) en sinds 10-01-2011 in het bezit van mijn (zakelijke) Polo 6R BM.

Voorheen reed ik een VW Transporter T5, zelfde kleur en zelfde velgen.

Aangezien ik de ruimte niet echt meer nodig had en de T5 alweer 3 jaar was werd het tijd voor een nieuwe. En omdat ik een VW/Audi mannetje ben ging ik al gauw voor de Polo BM en ja, ook vanwege het goedkope rijden (bijtelling 98,-).
Mijn Meisje rijdt ook een polo, een 6N2 1.9 SDI uit 2001, zelfde kleur ( haar kenteken begint trouwens met 40-..-.. , en die van mij ook 40-...-. , hoeveel toeval wil je hebben! ) maar die stelt ze zelf wel voor in de juiste topic.
De opties van mijn Polo:
5 deuren
Shadow Blue
Getinte ramen achter
Executive Plus pakket
Multifuncioneel stuurwiel
Multimedia box
Telefoon plus pakket (met touch adapter, inmiddels vervangen door VW Iphone 4 houder)
Licht en zicht pakket
Climatronic
Achteraf in-/opgebouwd:
Ronal R47 Titanium/Polished velgen
DigiCar Tuningsbox (gratis omruil indien chip beschikbaar)
Pilot H4 Bi-Xenon set
LED interieurverlichting
LED stadslichten
Automatische achterklep (Ja, het werkt echt! handleiding volgt)
In bestelling:
LED kentekenverlichting
LED DRL
en nog in de planning:
Xenon set tbv mistlampen
H7 koplampen met DRL
Dat was het wel even.
MVG,
Reinier