Ruben-67
Lid
Welkom! Heeft dan echt niemand problemen met de dsg bak als ze hem chippen?! Waar ga je het laten doen?
Ik laat de DSG sowieso even spoelen, waarschijnlijk laat ik hem tunen bij MLT chiptuning in Dieren.
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welkom! Heeft dan echt niemand problemen met de dsg bak als ze hem chippen?! Waar ga je het laten doen?
Dit had ik al verwacht, het enigste wat ik kan doen is zo goed mogelijk onderhoud. Voorderest neem ik het voor lieflaat je m chippen gaat de dsg vroeg of laat komen.!
Is er in nederland iemand die een dq250 swap heeft gedaan?Genoeg gehadM’n dq200 was finaal naar de t***ing
Ja ik denk dat het wellicht ook een kleinbeetje geluksfactor is?Genoeg gehadM’n dq200 was finaal naar de t***ing
Ja denk het wel, legt hem netjes neer op de velgen.Welkom, leuke Polo, goede velgen ook! Ga je hem nog verlagen? Daar vraagt hij wel om![]()
De dq250 is nagenoeg niet in te bouwen in de polo.Is er in nederland iemand die een dq250 swap heeft gedaan?
Najaa geluk wil ik het niet bepaald noemen. De dq200 kan niet heel erg veel nm’s aan.Ja ik denk dat het wellicht ook een kleinbeetje geluksfactor is?
Hmm dat is inderdaad wel iets om mee te nemen in de overweging tot chippen...Najaa geluk wil ik het niet bepaald noemen. De dq200 kan niet heel erg veel nm’s aan.
En aangezien een 1.6 tdi gechipt redelijk wat koppel heeft , is dit vaak te veel voor die bak.
Het kan wel lang goed gaan , maar de levensduur beïnvloed je er wel mee.
Hmm dat is inderdaad wel iets om mee te nemen in de overweging tot chippen...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.