Hallo allemaal,
Bij deze wil ik mij voorstellen op het MyPolo forum. Ik dacht laat ik mij eens aanmelden, wie weet kom ik nog handigheden te weten met betrekking tot mijn Polo.
Onlangs heb ik een VW Polo 6R 1.2 TSI Match aangeschaft in Duitsland.Dit is mijn eerste auto (ik ben zelf 22), dus ik kan het allemaal niet afwachten Helaas duurt het allemaal nog even voordat ik de Polo op kan halen. Vervolgens moet de auto nog geïmporteerd worden, wat ook proces op zich is.
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de uitrusting van de Polo:
- Kleur: zilvergrijs (reflex silver)
- 4 deuren
- Cruise Control
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Lederen stuur, handrem- en versnellingspookhoes (volgens mij is dit het klein lederpakket)
- Elektrische ramen voor en achter
- Lichtmetalen velgen 15 inch
- Mobiele telefoonvoorbereiding "Plus"
- Parkeersensoren achter
- Radio RCD 210 (helaas zonder aux-aansluiting)
- Regensensor
- Winterpakket (verwarmbare voorstoelen, ruitensproeiers automatisch verwarmd en koplampreinigingsinstallatie)
- Sportstoelen met lederen delen
De optielijst brengt me meteen tot het eerste punt wat ik in de toekomst wil veranderen aan de Polo, namelijk:
- De radio RCD 210 voorzien van een aux-aansluiting
- De radio RCD 210 vervangen voor een RNS 315 of een "neppe" RNS 510
- Eventueel lichtmetalen velgen 16 inch of 17 inch om de standaard 15 inch te gebruiken voor winterbanden.
Ik weet nog niet hoe ik foto's kan uploaden, maar daar zal ik te zijner tijd wel achter komen.
Bij deze wil ik mij voorstellen op het MyPolo forum. Ik dacht laat ik mij eens aanmelden, wie weet kom ik nog handigheden te weten met betrekking tot mijn Polo.
Onlangs heb ik een VW Polo 6R 1.2 TSI Match aangeschaft in Duitsland.Dit is mijn eerste auto (ik ben zelf 22), dus ik kan het allemaal niet afwachten Helaas duurt het allemaal nog even voordat ik de Polo op kan halen. Vervolgens moet de auto nog geïmporteerd worden, wat ook proces op zich is.
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de uitrusting van de Polo:
- Kleur: zilvergrijs (reflex silver)
- 4 deuren
- Cruise Control
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Lederen stuur, handrem- en versnellingspookhoes (volgens mij is dit het klein lederpakket)
- Elektrische ramen voor en achter
- Lichtmetalen velgen 15 inch
- Mobiele telefoonvoorbereiding "Plus"
- Parkeersensoren achter
- Radio RCD 210 (helaas zonder aux-aansluiting)
- Regensensor
- Winterpakket (verwarmbare voorstoelen, ruitensproeiers automatisch verwarmd en koplampreinigingsinstallatie)
- Sportstoelen met lederen delen
De optielijst brengt me meteen tot het eerste punt wat ik in de toekomst wil veranderen aan de Polo, namelijk:
- De radio RCD 210 voorzien van een aux-aansluiting
- De radio RCD 210 vervangen voor een RNS 315 of een "neppe" RNS 510
- Eventueel lichtmetalen velgen 16 inch of 17 inch om de standaard 15 inch te gebruiken voor winterbanden.
Ik weet nog niet hoe ik foto's kan uploaden, maar daar zal ik te zijner tijd wel achter komen.
Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo 6R