D
Deleted member 4634
Langs deze weg maar even voorstellen op het forum.
Hier nog geen bekende, maar heb al wel een aantal VW's op mn naam gehad, waaronder nu mn laatste aanwinst een Polo 9N3.
Momenteel is de in 2008 op kenteken gekomen Polo met
- 1.4 motor met 80pk
- Elektrische ramen en spiegels
- Cruise control
- Airco
Is verder nog helemaal standaard op een setje 16" sportvelgen na, dealer onderhouden en heeft 75dkm op de teller. Omdat ik hem toch al weer een week heb, ondertussen de schroefset al klaar liggen en bezig met een set wielen om de eerste stappen te maken. Daarna zullen de verdere updates weer volgen
Moet van de auto nog een paar degelijke fotos maken om deze als voor en na te kunnen posten voor de progressie.
Een greep uit mn laatste bolides, waarvan de cabrio momenteel een transplantatie ondergaat naar een 2.0 16v ABF motor;
MK1 Cabrio, origineel een 2H 1.8 met 98PK, op schroefset en BBS RM's
nu conversie naar een Golf 3 GTI 16v motor met andere nokken, 60mm powersprint, op schroefset en 17" BBS RSsen (in progress)
Bora Variant V5 op airride, 18" Landrovers, Japanse spiegel links, US strip, Xenon en hoogglans zwarte grilles
Golf 3 20 Jahre Edition, origineel van binnen, schroefset, 17" parabool velgen, vento front
Hier nog geen bekende, maar heb al wel een aantal VW's op mn naam gehad, waaronder nu mn laatste aanwinst een Polo 9N3.
Momenteel is de in 2008 op kenteken gekomen Polo met
- 1.4 motor met 80pk
- Elektrische ramen en spiegels
- Cruise control
- Airco
Is verder nog helemaal standaard op een setje 16" sportvelgen na, dealer onderhouden en heeft 75dkm op de teller. Omdat ik hem toch al weer een week heb, ondertussen de schroefset al klaar liggen en bezig met een set wielen om de eerste stappen te maken. Daarna zullen de verdere updates weer volgen

Moet van de auto nog een paar degelijke fotos maken om deze als voor en na te kunnen posten voor de progressie.
Een greep uit mn laatste bolides, waarvan de cabrio momenteel een transplantatie ondergaat naar een 2.0 16v ABF motor;
MK1 Cabrio, origineel een 2H 1.8 met 98PK, op schroefset en BBS RM's
nu conversie naar een Golf 3 GTI 16v motor met andere nokken, 60mm powersprint, op schroefset en 17" BBS RSsen (in progress)

Bora Variant V5 op airride, 18" Landrovers, Japanse spiegel links, US strip, Xenon en hoogglans zwarte grilles

Golf 3 20 Jahre Edition, origineel van binnen, schroefset, 17" parabool velgen, vento front
