Even voorstellen

GL-Damen

Nieuw lid
hallo allemaal

Ik ben Grad 24 jaar oud en vanaf gister in het bezit van een polo 6r 1.2 TDI van 2010

Het is een team uitvoering dus nog wel best wat opties alleen hij is nog niet helemaal af wil zoizo wat opties toevoegen

Vandaar ook mijn inschrijving hier op het forum hoop dat jullie me daar ook mee verder kunnen helpen
Mvg Grad

Bijlagen

• BA82E500-49CC-420E-BD10-F129F1FCB191.png
    BA82E500-49CC-420E-BD10-F129F1FCB191.png
    225.4 KB · Weergaven: 57
Volkswagen  Polo 6R 
Hallo hoMi!!

Er zit nu cruisecontrol airco stoelverwarming
Etc op
Ik wil graag een gtd stuur ma ben alles aant uitvogelen of ik de knoppen ook aant werken krijg
Ma hij heeft nu ook nog geen navi scherm ma gwn een origineel cd spelertje met het bakje eronder
Dus daar moet ook vast en zeker een origineel navi scherm in,
Maar daar beginnen mijn vragen al ma daar zou ik een andere topic over aan maken
Zoizo een setje wielen ben ik ook nog voor aant het kijke ma ik wou hem ook een paar centimeters lager leggen voor de wielkosten zo goed mogelijk op tevullen maar dat valt nog te bezien wand vriendin lief rijd er ook mee en ik heb ook weer geen zin om me voorbumper steeds op te moeten pakken haha

Volkswagen  Polo 6R 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Hallo hoMi!!

Er zit nu cruisecontrol airco stoelverwarming
Etc op
Ik wil graag een gtd stuur ma ben alles aant uitvogelen of ik de knoppen ook aant werken krijg
Ma hij heeft nu ook nog geen navi scherm ma gwn een origineel cd spelertje met het bakje eronder
Dus daar moet ook vast en zeker een origineel navi scherm in,
Maar daar beginnen mijn vragen al ma daar zou ik een andere topic over aan maken
Zoizo een setje wielen ben ik ook nog voor aant het kijke ma ik wou hem ook een paar centimeters lager leggen voor de wielkosten zo goed mogelijk op tevullen maar dat valt nog te bezien wand vriendin lief rijd er ook mee en ik heb ook weer geen zin om me voorbumper steeds op te moeten pakken haha

Ten eerste, welkom!
Voor een navi moet je even kijken naar een RNS look. Zelf heb ik eergister de RNS510 look ingebouwd en tot nu toe echt super tevreden mee!
gekocht via bol.com voor 219,-

En logisch dat je twijfelt over het verlagen. daar zou ik in jouw geval ook over gaan twijfelen :D

Veel plezier met je mooie polo! ^^

Volkswagen  Polo 
Allereerst welkom en veel lees en zoekplezier.
Dat stuur is geen probleem, toevallig vandaag nog erin gezet bij mezelf.

Volkswagen  Polo 6R 
Bedankt bedankt ben er ook echt blij mee!!

Martien kan jij me misschien vertellen wat ik precies nodig heb allemaal?
En of t dan gaat werken met zon rns radio die Sven Huls mij vertel?

Dit is wat er nu in zit
upload_2018-6-18_0-40-17.jpeg
upload_2018-6-18_0-40-56.jpeg

Zit met vol smacht te wachten op de reactie!!
Mvg

Bijlagen

• upload_2018-6-18_0-40-17.png
    upload_2018-6-18_0-40-17.png
    272.8 KB · Weergaven: 5
Volkswagen  Polo 6R 
Hoi hoi!
Ik heb deze radio erin gebouwd! https://www.audiovolt.nl/product/navigatie-android-8-0-volkswagen-seat-skoda-rns-pasvorm/

Doet alles, heeft heel veel opties. Motorisch houdt ie alles bij. Je kan je bandenspanning zien, hoeveel liter vloeistoffen etc. YouTube, ziggo go, dvd's alles is afspeelbaar tijdens het rijden. 4x45 watt uitgang. Dab+ module. ( antenne bijbestellen) iedere app die je kan bedenken kan er op. En een monster processor dus blijft heel snel.

Volkswagen  Polo6R 
Bedankt bedankt ben er ook echt blij mee!!

Martien kan jij me misschien vertellen wat ik precies nodig heb allemaal?
En of t dan gaat werken met zon rns radio die Sven Huls mij vertel?

Dit is wat er nu in zit
upload_2018-6-18_0-40-17.jpeg
upload_2018-6-18_0-40-56.jpeg

Zit met vol smacht te wachten op de reactie!!
Mvg

Ziet er sowieso al goed uit!
Dit is hoe ik het nu heb

Wil alleen nog heel graag een ander stuur maar moet de kosten beperkt gaan houden.
F4264EEA-FEC6-4B33-A557-771D80446E56.jpeg

Volkswagen  Polo 
Gers bedankt! Der zal iedere keer een update komen van hoef of wat maar het budget moet het natuurlijk ook toe laten dus weer ff sparen bedankt voor je reactie

Swen Huls
Ziet er heel strak uit!!

Volkswagen  Polo 6R 
Gers bedankt! Der zal iedere keer een update komen van hoef of wat maar het budget moet het natuurlijk ook toe laten dus weer ff sparen bedankt voor je reactie

Swen Huls
Ziet er heel strak uit!!

Uiteraard... maar je kan t zo gek maken als je zelf wilt heh ;)

Volkswagen  Polo 6R 
Welkom met je Polo. is het type Team ook in Nederland geleverd?, het staat mij bij dat deze uitvoering veel in Duitsland voorkomt.

Volkswagen  Polo 6R Highline 
Hawkeyes bedankt voor je reactie
Jaa klopt ik ben er zelf ook mee bezig om hem in te voeren vanuit Duitsland
Ben een beetje alles gaan vergelijken en gaan doen met bpm keuren etc kwam deze auto toch voordeliger uit dan dat ik hem hier in nl moest kopen

Walter-GTI
Ja dat klopt is van de roetfilter druk regelaar sensor hij is besteld en word zo snel mogelijk gemaakt
Mvg

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!