Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dikke bak! zou jij bij mij die instelingen ook kunnen instellen van de boordcomputer. of ken jij iemand op het forum die het uitvoert? alvast bedankt
dikke bak! zou jij bij mij die instelingen ook kunnen instellen van de boordcomputer. of ken jij iemand op het forum die het uitvoert? alvast bedankt
Kunnen ze die needle sweep en andere opties gewoon bij de dealer aan & uit vinken !?Ik kan deze wijzigingen voor je uitvoeren, regio Eindhoven/Sittard-Geleen.
Kunnen ze die needle sweep en andere opties gewoon bij de dealer aan & uit vinken !?
en wat is CH aan & XDS ?
Geverfd met Foliatech caliper paint, twee component lak, verf en verharder. (RS blauw)
Volgens mij was het 24 uur drogen (advies). Heb verf in 2 porties gemaakt (je kan veel minder gbruiken dan op de verpakking staat, als je maar de verhouding hanteert!), eerst rechterkant en toen linkerkant. Je moet ze eerst 1-2 uur laten drogen voordat ze aan te raken zijn. Remblokken weer vast gezet en klauwen gemonteerd, wielen erop, andere kant. Daarna rustig terug gereden (had hem aan einde van de straat op parkeerplaats gezet). Ziet er nog steeds strak uit, misschien na de volgende winter beetje bijwerken vanwege de garage die paar keer de klem eraf heeft gehaald me grof geweld, dus kleine beschadegingen. Echt goede lak!Ziet er waanzinnig mooi uit, moet je ze alle 4 in een paar uur doen en dan je auto minimaal een dag laten staan?
Update: gechipt met ECM op maat door VagTechniek:
![]()
Wel grappig dat pas hoger in de toeren (vanaf ±2200) er verschil zit tussen tuning en stock![]()
Ohja, PS, Jaloeeeerrrssss
Daar wil ik nog even op inhaken. De grafieken van JD en Vagtechniek lijken inderdaad anders, maar als je origineel met gechipt gaat vergelijken zijn ze relatief gezien hetzelfde. Het lijk hem voornamelijk in de bankafstelling/meetomstandigheden te zitten want los van de RPM schaal zijn ze identiek. Ik heb er vanochtend eens op gelet maar vanaf 1800 voel ik hem echt inkomen dus wat dat betreft lijkt de uitdraai van JD, of beter gezegd de bank, beter. Uiteindelijk gaat het om het absolute verschil tussen de origenele en gechipte uitdraai en dan leveren beide haast identieke waardesIk denk toch dat dit het mooiste manier is in vergelijking met een JD box. Die hakt hem er al vanaf 1800 in. Soort van koppel aan koppel uit.
Denk dat je met een vagtechniek ecm er minder last van hebt.
Daar wil ik nog even op inhaken. De grafieken van JD en Vagtechniek lijken inderdaad anders, maar als je origineel met gechipt gaat vergelijken zijn ze relatief gezien hetzelfde. Het lijk hem voornamelijk in de bankafstelling/meetomstandigheden te zitten want los van de RPM schaal zijn ze identiek. Ik heb er vanochtend eens op gelet maar vanaf 1800 voel ik hem echt inkomen dus wat dat betreft lijkt de uitdraai van JD, of beter gezegd de bank, beter. Uiteindelijk gaat het om het absolute verschil tussen de origenele en gechipte uitdraai en dan leveren beide haast identieke waardes
Overigens om de curve hoger te laten starten zal je andere brandstof of 'hardware' aanpassingen moeten doen, anders krijg je, voor zover ik weet, altijd een soortgelijke grafiek waarbij hij verder gaat op het punt waar de opbouw normaal stopt.
Yup, en hij loopt heerlijk soepel, hij klapt er niet ineens in maar gaat gewoon door waar het normaal stopte, en dat rijdt heerlijk omdat je gewoon 'normaal' blijft rijden tenzij je het gaspedaal wat langer indruktIk heb de grafieken nog eens goed bekeken.
Je hebt gelijk! Als je van de 2 aanbieders de originele bekijkt dan lopen die gelijk.
Dus volgens mij is het 1 pot nat!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.