polomaniac
Nieuw lid
johan, ik vind het persoonlijk erg irritant dat linkjes niet in een nieuw venster worden geopend kan dit ook niet fixen )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
polow zei:wat ik ook wa mabetant vind is de beperkte groote voor foto's.
op de meeste forum's is deze 800* 600 pf zoiets.
als ik update doe moek hier altijd de foto's eerst verkleinen om ze te kunnen posten.
grtz
[resize=600]url.van.image.jpg[/resize]
Johan zei:op het volgende forum kunnen de foto's iig in 640x480 gepost worden, zal even kijken of er anders een automatische optie is om 800x600 automatisch te verkleinen!
Johan zei:je hoeft ze niet persee te resizen hoor, je kunt simpelweg deze tags gebruiken ipv de tag
[code][resize=600]http://linknaarhetplaatje[/resize][/code]
echter wil ik het op het nieuwe forum wel automatisch hebben![/quote]
kheb da al vershijdene keren geprobeert maar theeft altijd foutmeding aan
Johan zei:met welke link probeer jij dat dan? je mag anders ook de normale tags gebruiken, dan verander ik of maik dat wel als het nodig is!
zal binnenkort weer ff tijd maken om wat aan de nieuwe site te doen ;)[/quote]
kwerk meestal met tinypic en als ik die resize button gebruik en de link ertussen zet blijft ie aangeven dat de foto's te groot zijn
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.