Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sowieso wil ik onder de motorkap een drukknop maken op/naast de zekeringskast. Mocht ie weer vervelend doen, dan issie altijd via deze drukknop te starten. Ik had al eens een bruggetje gemaakt om 14988 te omzeilen. Mn vrouw weet inmiddels ook hoe en wat ze moet doen als ze 14988 moet omzeilen.oftewel, financieel total loss
contactslot lijkt een relais aan te sturen, dus weinig stroom, die kun je eventueel overbruggen met een drukschakelaar om uit te sluiten
Ik vermoed dat ik de ECU niet kan open maken bij Fiat. Hij keek ingegoten te zijn..Ik zou toch eens kijken waar het probleem zit. Als er in de ECU een hoge overgangsweerstand zit, ergens intern, dan kan dat leiden tot hoge temperaturen op dat contactpunt, met nare gevolgen voor andere soldeerpunten. Ask me how I know
oeii! ik denk dat ik die Fiat dan maar even All Risk ga verzekeren! Ik heb even gekeken naar de prijs van een ECU: 400-750 voor een nieuwe of sleutelvrije ECU... Gaat bassie niet doen! Iemand nog een 1.8 20VT liggen? Complete swap graagIk ben van 4k PDC naar 8k gegaan omdat mn oem module intern was gesmolten
Heb ik gedaan: iets met onlogisch signaal van het start stop relais. Maar verder geen tijd gehad om hier nog mee bezig te zijn. Andere prio's en mn vrouw zit toch met haar poot omhoog in de bank!Uitlezen...
is mijn vermoeden ook. Zodra ik weer een momentje krijg van: "nou, nu heb ik weer zin om met die auto te knooien" zal ik er mee verder gaan en jullie op de hoogte houden!Dat kan verklaard worden door je drukknop inderdaad
Dit zijn de betere keuzes, moet een heerlijk wagentje zijn!Probleem met de Fiat is verplaatst naar Bosnië. Vervolgens het lokale probleem vergroot met de aankoop van een Mini Cooper S uit 2004 waarvan de supercharger nogal een eigen concert geeft tijdens motorbedrijf (vermoedelijk lagers/koppeling in de snuit van de charger. Waterpomp zijde is mooi stil). Vrouwlief is wel blij met de extra 100pk tov de Fiat! binnenkort een ander charger monteren met een 15% kleinere pulley, dan nog even een chipje erop om het lot nog meer te tarten!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.