FK Verlagingsveren Lupo / Arosa NIEUW

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan ze hier ook wel aanbieden, wie weet of er hier iemand is die toevallig (iemand kent die) een Lupo of Arosa wil verlagen:

Wegens niet op komen dagen van klant waarvoor ik deze set moest bestellen, mag hij zo de bingo in! -> Te koop aangeboden; een nieuwe set verlagingsveren passend voor de VW Lupo (excl. 3L!) en/of Seat Arosa, van het Duitse kwaliteitsmerk FK Automotive. Nieuw in de doos, nog nooit gemonteerd of gebruikt.

Set veren (zowel voor als achter) verlaagd rondom een 35-40mm, oftewel een nette verlaging welke mogelijk is op de originele schokdempers, zonder dat drempels een probleem worden. Voor die net wat sportievere look.

De verlagingsveren zijn te bezichtigen en op te halen in Doorn, eventueel is montage ook mogelijk tegen meerprijs. Voor vragen, PM of mail ( jarno6n [apenstaart] hotmail [punt] com )me gerust eventjes. Vraagprijs 70 euro voor de set.

20120607_132210-1.jpg


20120607_132148-1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!