Flexibele uitlaat lassen of vernieuwen?

Het flexibele stuk uitlaat maakt wat geluid, maar je ziet er zo op het oog niets maar lekt daar wel ergens langs.
Kun je dit apart vervangen,en wat zou zo iets kosten?
Het is de 1.4 86 pk motor.
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
Op mijn werk las ik er altijd gewoon een nieuw flexibel stuk tussen. Daarna spuit ik de lasnaden altijd met Hammerite hittebestendige lak. Paar lagen eroverheen en dan krijg je er geen roest op.
Wij rekenen er meestal een tientje of 8/9 voor
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tdi 
er zijn ook flexibele stukken met rechte buis koppelingen leverbaar. Misschien is dit voor TS een optie?
oude er uit slijpen en nieuwe tussen zetten, 2 uitlaatklemmen erop en gaan met die banaan!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!