#uranograu
Bekend lid
De dag niet zo lekker begonnen met een paarse enveloppe. Niet de eerste dit jaar helaas. Mijn vraag aan jullie: Heeft het nog zin om de Flitsmeister one aan te schaffen? Ik ben benieuwd naar ervaringen en alternatieven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Opdrachten gebruik ik al (iOS 13) maar dan moet je altijd nog op openen drukken. En via de speakers geluid heeft wel nadelen als je bijv. net gebeld hebt, dan klinkt de melding van flitsmeister zo hard dat je je de t*** schriktJe kan als je een iphone hebt met iOS 14 (weet niet of het al kan met iOS 13) opdrachten aanmaken. Dan kan je flitsmeister laten opnemen op je telefoon op het moment dat je een bluetooth verbinding met je auto maakt. Zo is flitsmeister altijd actief. Voor Android zou ik het niet durven zeggen.
Geen optie, dat heb ik een paar dagen geprobeerd maar daar liep m'n batterij veel te snel van leeg (iPhone XS). Schijnt een iPhone kwaaltje te zijn. Automatisch sluiten heb ik wel aanstaan, dat heeft nagenoeg geen impact op batterij.Je kan ook in de app zelf instellen dat hij automatisch start en/of stopt op het moment dat de app detecteert dat je onderweg bent/stil staat. In principe het zelfde effect als Flitsmeister One, maar dan gratis
Niet op iPhones helaas. Daar werkt automatisch opstarten niet helemaal, je moet dit bevestigen op je telefoon.Flitsmeister automatisch laten opstarten als hij contact maakt met je BT carkit/radio zoals Archiebald al zegt. Dat is eigenlijk precies wat de FM One ook doet maar dan hoef je er niet extra voor te betalen (de FM One is niets meer dan een BT dongle met twee knopjes).
Niet op iPhones helaas. Daar werkt automatisch opstarten niet helemaal, je moet dit bevestigen op je telefoon.
Je kan als je een iphone hebt met iOS 14 (weet niet of het al kan met iOS 13) opdrachten aanmaken. Dan kan je flitsmeister laten opnemen op je telefoon op het moment dat je een bluetooth verbinding met je auto maakt. Zo is flitsmeister altijd actief. Voor Android zou ik het niet durven zeggen.
Public beta is er al. Lijkt wel een release versie werkt echt top niets op aan te merken.iOS 14 is toch pas na de zomer?
Dit gebruik ik ook sinds een tijdje, maar hij start niet helemaal automatisch.Dan gaat de FM One niet helpen vermoed ik, dat gaat ook gewoon via Bluetooth.
EDIT: dit werkt ook niet?
Automatisch Flitsmeister opstarten op iPhone
01. Zorg dat je iPhone up to date is (iOS 13 of hoger)
02. Download de applicatie ‘Opdrachten’ van Apple
03. Start ‘Opdrachten’ en ga naar Automatiseringen
04. Druk op het plusje bovenin en selecteer ‘Persoonlijke automatisering’
05. Druk op Bluetooth onder het kopje ‘Instellingen’
06. Druk op ‘Kies’ en selecteer de bluetooth van de radio
07. Druk op ‘Voeg taak toe’ en selecteer ‘Open app’ onder het kopje ‘Taken’
08. Tik op ‘App’ en selecteer Flitsmeister’
09. Druk op ‘Volgende’ en ‘Gereed’
10. Geniet van je automatisering
Oke, beter, dat ga ik alvast bekijken. Als Apple-nerd moet ik die zeker hebben. Is al aan het downloadenPublic beta is er al. Lijkt wel een release versie werkt echt top niets op aan te merken.
@#uranograu waar krijg je die binnen gehengeld?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.