Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb zojuist maar gewoon die FM One besteld. Automatisering werkt niet voldoende, ook niet in iOS 14. Daarbij vind ik de meldingen over speakers niet fijn en werkt bijv. niet als je aan het bellen bent. Kon er qua kosten wel bij ten opzichte van die boete van vanmorgen. Geflitst met 38 km te hard, 430 euro bekeuring
Heb zojuist maar gewoon die FM One besteld. Automatisering werkt niet voldoende, ook niet in iOS 14. Daarbij vind ik de meldingen over speakers niet fijn en werkt bijv. niet als je aan het bellen bent. Kon er qua kosten wel bij ten opzichte van die boete van vanmorgen. Geflitst met 38 km te hard, 430 euro bekeuring
@EnigmaNL De FM One is in mijn ogen dan ook niet bedoelt als oplossing tegen geflitst worden, maar wel een risico-vermindering + dat ik rustiger ga rijden
Kan je het nog laten weten als het ook consequent goed zn werk doet? Scheelt indd een hoop batterij als je het automatisch opstarten niet aan hebt staan. Dan schaf ik hem ook aan!Heb de FM One binnen en even getest. Lijkt me een prima apparaatje Allemaal bedankt voor de input en het meedenken.
Automatisering werkt niet voldoende, ook niet in iOS 14. Daarbij vind ik de meldingen over speakers niet fijn en werkt bijv. niet als je aan het bellen bent.
In iOS 13 werkt automatisering wel (iOS 14 is een beta dus daarom misschien niet). Dan krijg je een melding om Flitsmeister te openen. Je moet dan je iPhone ontgrendelen.Die automatisering werkt hier helemaal niet.
Hij geeft geen melding, start niet op, echt 0,0...
Als jij de radio niet op Media heb staan hoor je inderdaad geen meldingen, erg irritant.
Of je moet Bluetooth uitzetten maar dan werkt Handsfree weer niet.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.