Flitsmeister one

Je had toch een oude Samsung rondslingeren? Laat die altijd op de lader aangesloten in je auto liggen als je toch je apple gebruikt. En dan automatisch starten inschakelen.

Volkswagen  Highline Business R 
Heb zojuist maar gewoon die FM One besteld. Automatisering werkt niet voldoende, ook niet in iOS 14. Daarbij vind ik de meldingen over speakers niet fijn en werkt bijv. niet als je aan het bellen bent. Kon er qua kosten wel bij ten opzichte van die boete van vanmorgen. Geflitst met 38 km te hard, 430 euro bekeuring :sob:

Heb zojuist maar gewoon die FM One besteld. Automatisering werkt niet voldoende, ook niet in iOS 14. Daarbij vind ik de meldingen over speakers niet fijn en werkt bijv. niet als je aan het bellen bent. Kon er qua kosten wel bij ten opzichte van die boete van vanmorgen. Geflitst met 38 km te hard, 430 euro bekeuring :sob:

alweer duurder geworden? ik had vorig jaar op 100 weg 43- 5km correctie en moest 413 betalen (undercover die me achtervolgde...)

das echt zuur gek pff :(

Volkswagen  Polo AW 

Hoe gaat die FM One het probleem oplossen dan? Als Flitsmeister nu al niet automatisch opstart gaat dat apparaatje het niet verhelpen?

Volkswagen  Polo 6R 
@EnigmaNL Jawel, dat apparaatje start je flitsmeister automatisch op zodra je in de buurt komt, en geluidjes / meldingen van flitsmeister komen dan uit het dat apparaatje.

Wel gemeen hoor, want ik had op de rit waar ik geflitst werd gewoon FM aanstaan, maar ik was blijkbaar eerder. Geflitst om 13:05, flitser voor het eerst gemeld om 13:08 :sob: De FM One is in mijn ogen dan ook niet bedoelt als oplossing tegen geflitst worden, maar wel een risico-vermindering + dat ik rustiger ga rijden;)

Heb de FM One binnen en even getest. Lijkt me een prima apparaatje (y) Allemaal bedankt voor de input en het meedenken.
Kan je het nog laten weten als het ook consequent goed zn werk doet? Scheelt indd een hoop batterij als je het automatisch opstarten niet aan hebt staan. Dan schaf ik hem ook aan!

VW  Polo AW 
Ik heb hem ook al een tijdje werkt prima en gaat altijd automatisch aan, had hem destijds voor de lol gekocht aangezien ik toch altijd flitsmeister aan heb op de carplay, maar verder wel goed apparaatje.

Volkswagen  Golf 7 GTE 
Automatisering werkt niet voldoende, ook niet in iOS 14. Daarbij vind ik de meldingen over speakers niet fijn en werkt bijv. niet als je aan het bellen bent.

Die automatisering werkt hier helemaal niet.
Hij geeft geen melding, start niet op, echt 0,0...

Als jij de radio niet op Media heb staan hoor je inderdaad geen meldingen, erg irritant.
Of je moet Bluetooth uitzetten maar dan werkt Handsfree weer niet. :rolleyes:

Volkswagen  Polo AW 
Die automatisering werkt hier helemaal niet.
Hij geeft geen melding, start niet op, echt 0,0...

Als jij de radio niet op Media heb staan hoor je inderdaad geen meldingen, erg irritant.
Of je moet Bluetooth uitzetten maar dan werkt Handsfree weer niet. :rolleyes:
In iOS 13 werkt automatisering wel (iOS 14 is een beta dus daarom misschien niet). Dan krijg je een melding om Flitsmeister te openen. Je moet dan je iPhone ontgrendelen.

Als je alleen geluid hebt van Flitsmeister als je mediascherm op 'media' staat, moet je de instellingen van Flitsmeister aanpassen (het bluetooth profiel), dan wordt de FM melding een 'oproep' en overschrijd dus alles. Met als grote nadeel dat als je gebeld hebt en het gespreksvolume hoog staat, de FM melding je trommelvliezen eruit klapt. :grimacing:

Ik heb nu 1 grote rit met die FM one gemaakt. Heel blij mee. Heeft ook z'n beperkingen en hij is veel te duur, maar voor mij de beste oplossing

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!