Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zit er ook al op te wachtenIs nog niet beschikbaar voor AA. Ze zijn er wel mee bezig.
https://androidworld.nl/apps/flitsmeister-voor-android-auto-lancering/amp
Filemeldingen van Flitsmeister zijn vaak net wat accurater dan van Google maps dus dan kan ik beter aangeven hoelaat ik aan kom.Waar hebben jullie flitsmeister voor nodig? Elke polo rijder houdt zich toch netjes aan het snelheidslimiet?
Zeker weten, vooral als ik me zo'n 100m voor een flitspaal bevind...Elke polo rijder houdt zich toch netjes aan het snelheidslimiet?
Haalt die van jou de maximum snelheid wel?Zeker weten, vooral als ik me zo'n 100m voor een flitspaal bevind...![]()
Hij moet gas bijgevenHaalt die van jou de maximum snelheid wel?
Laatst 178 op de GPS gereden, maar de tijd die het duurde om daar te komen....Haalt die van jou de maximum snelheid wel?
4 jaar en 5 maanden?Laatst 178 op de GPS gereden, maar de tijd die het duurde om daar te komen....![]()
Je zit in de buurt4 jaar en 5 maanden?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.