Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wie weet waar ik de flitspaal bestanden kan downloaden en hoe moet ik die installeren
maar ik heb onderweg geen wifi..... vertel hem nou niks nieuws, Flitsmeister moet wel een beetje exclusief blijven! straks gebruikt iedereen het!app store -> Flitsmeister
![]()
Ha ha die heb ik wel flitsmeister maar wil ze in de navigatie hebbenmaar ik heb onderweg geen wifi..... vertel hem nou niks nieuws, Flitsmeister moet wel een beetje exclusief blijven! straks gebruikt iedereen het!
Hoe meer mensen het gebruiken, hoe meer mensen flitsers door kunnen geven, hoe beter de app.Flitsmeister moet wel een beetje exclusief blijven! straks gebruikt iedereen het!
hee hee hee niet zo serieus over flitsmeister he ssssstHoe meer mensen het gebruiken, hoe meer mensen flitsers door kunnen geven, hoe beter de app.![]()
In Luxemburg kan dat dan valt de boete wel mee. Hier zou ik t niet proberen XDKentekenplaten eraf halen blijkt ook te helpen volgens de mini cooper die ik vorige week voorbij zag knallen met 200+ op de A2.
ik heb zo'n vermoeden dat jij uit ervaring spreektIn Luxemburg kan dat dan valt de boete wel mee. Hier zou ik t niet proberen XD
Net of jij je ooit aan de regels houdt. Ken me nog wel een facebook berichtje herinneren met een fotootje van jouIn Luxemburg kan dat dan valt de boete wel mee. Hier zou ik t niet proberen XD
Heb je wel eens he.Net of jij je ooit aan de regels houdt. Ken me nog wel een facebook berichtje herinneren met een fotootje van jou![]()
Dat vind ik ook zekers jammer, ik vind dat je juist elkaar moet helpen!!Schijnt dat niemand hier de flitspaal bestanden heeft wel jammer....
Zie mijn post van 27 november 2020.Dat vind ik ook zekers jammer, ik vind dat je juist elkaar moet helpen!!
Het bestand vd eerste link bestaat daar niet meer.Zie mijn post van 27 november 2020.
Als je een account aanmaakt kan je het bestand downloaden.Het bestand vd eerste link bestaat daar niet meer.
Oeps. Te snel gelezen dus.Als je een account aanmaakt kan je het bestand downloaden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.