Forum header

Oh! Dit is erg mooi! Mooier dan het blauw in ieder geval. Foto ziet er goed strak uit. Het is weer een geheel :)

SEAT  FR 
Op mobiel zie ik een stuk velg en een klein stukje van de koplamp, niet heel verkeerd als je van minimalisme houd haha

Volkswagen  Polo 6R Highline 
Ik zie de grill, de koplamp, velg linksvoor en velg linksachter............

Zou graag wat meer van de Polo willen zien................:mrgreen:
Dan zie je meer dan ik. Ik zie een koplamp, bovenste helft van de velg en de onderkant van de bestuurdersdeur.

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Vond de originele mypolo met alle generaties veel vetter. Nu lijkt het alsof iemand een afbeelding in de header duwt die totaal geen verstand heeft van wat die doet (no offense) op mobiel ziet dit er gewoon niet uit. Geen idee hoe dit op een pc is

Volkswagen  Polo 6R 
ik denk bijna dat xenforo 2 een mythe is en men eerder wereldvrede bereikt dan de xf2 update :p

Volkswagen  Polo 
Mwah, boeit mij niet zo wat je van de header ziet. Juist wel leuk om header te worden als je foto vd maand bent.

Volkswagen  Caddy 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!