Johan
Beheerder
Heb de header nu weer full-width gemaakt met de nieuwe foto van de maand.. beter zo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan zie je meer dan ik. Ik zie een koplamp, bovenste helft van de velg en de onderkant van de bestuurdersdeur.Ik zie de grill, de koplamp, velg linksvoor en velg linksachter............
Zou graag wat meer van de Polo willen zien................
Dan zie je meer dan ik. Ik zie een koplamp, bovenste helft van de velg en de onderkant van de bestuurdersdeur.
Dat stond er al, als je helemaal naar onder scroldePersoonlijk vind ik de oude header ook mooier.
Misschien is het ook een optie om de foto van de maand ergens in een blok op de voorpagina te zetten.
Hij is nu groter ja maar zie nog steeds exact hetzelfde. Koplamp, halve velg een een halve deur.Toen was de header kleiner. Hij is later groter geworden...
Tuurlijk is dat leuk Nick, alleen is het wel leuk als je ook daadwerkelijk de wagen ziet die de fvdm heeft gewonnen en niet een half onderdeel ervan.Mwah, boeit mij niet zo wat je van de header ziet. Juist wel leuk om header te worden als je foto vd maand bent.
Tuurlijk is dat leuk Nick, alleen is het wel leuk als je ook daadwerkelijk de wagen ziet die de fvdm heeft gewonnen en niet een half onderdeel ervan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.