Nominatie foto van de maand februari
Bijlagen
Volkswagen
Polo GTI 6c
1.8 Turbo 192PK
Wel een mooie foto, mistlampen of nietNou, eentje uit de oude doos dan.
Toen ik nog niet eens mistlampen had haha.
Toffe actiefoto!Nominatie foto van de maand februari
Hij is zo stoer die tygo... Hulde voor je asociale weggedrag, mama kan trots zijn op je!
Alsof jij nog nooit bent aangehouden. Ga huilen ofzoHij is zo stoer die tygo... Hulde voor je asociale weggedrag, mama kan trots zijn op je!
Ik rijd niet als een debiel over de vluchtstrook. Ik heb geen team vluchtstrook sticker op mijn achterruit. Mijn mama is trots op mij.Alsof jij nog nooit bent aangehouden. Ga huilen ofzo
En zonder LED/Xenon
Mooie LED/Xenon koplampen heb ik sowieso niet helaas, alleen in m'n stadslicht en mistlicht...En zonder LED/Xenon
Ik dacht dat je LED dim en grootlicht had.Mooie LED/Xenon koplampen heb ik sowieso niet helaas, alleen in m'n stadslicht en mistlicht...
Prijskaartje wat aan die koplampen hangt vind ik net te duur
Had ik inderdaad, maar eentje ging kapot en toen heb ik er andere ingezet die ik nog had liggen. Zitten nu X-Treme Vision van Philips inIk dacht dat je LED dim en grootlicht had.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.