Timahg
Lid
En de winnaar is..
Volkswagen
Polo 6c 2016
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En de winnaar is..
Wel leuk! Echter gebruik ik geen kalender Agenda met plaatjes?Is het niet een gaaf idee om van de foto's van de maanden een kalender te maken voor 2022?
Daar is al eens eerder aan gedacht en het is zelfs meegenomen in 't regelement, dus het zou zeker kunnen!Is het niet een gaaf idee om van de foto's van de maanden een kalender te maken voor 2022?
Bedankt voor de vote! Dan bewaar ik hem nog even..Waarom zou je? Wat mij betreft heb je deze maand de mooiste foto. Bewaar de vervangende foto lekker voor over twee maandjes! (De volgende editie krijgt een thema)
Wanneer wordt dit thema bekend gemaakt?(De volgende editie krijgt een thema)
Bij de volgende editie.Wanneer wordt dit thema bekend gemaakt?
Een oplettend forum bezoeker kan 't al weten...Wanneer wordt dit thema bekend gemaakt?
En inderdaad, anders hierBij de volgende editie.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.