Mocht jij niet op tijd online zijn, zal ik dan de stemronde starten?Zullen we dit topic aankomende vrijdag sluiten?
Ik vind van wel, dus bij deze!
Graag! Ik wil rond de borrel het nieuwe topic starten, maar mocht ik niet aan borrelen toekomen kan jij 'em prima openen indd. Thanks voor het meedenken!Mocht jij niet op tijd online zijn, zal ik dan de stemronde starten?
Volgens mij heb ik hem biet goed geplaatst. Bij mij staat hij als bijlage, bij andere nietAfgelopen zaterdag even de Wilhelminapier opgereden in Rotterdam. Past mooi in dit topic
Hij staat prima zo hoor, alleen een extra handeling om 'em te bezichtigenVolgens mij heb ik hem biet goed geplaatst. Bij mij staat hij als bijlage, bij andere niet
*edit*Volgens mij heb ik hem biet goed geplaatst. Bij mij staat hij als bijlage, bij andere niet
Is goed, doe maar.wil ik mezelf wel vast uitroepen tot winnaar hoor
Maak je borst maar nat voor volgende maand, dan ga ik er eens even een dagje voor uittrekken .Hij staat prima zo hoor, alleen een extra handeling om 'em te bezichtigen
Complimenten aan iedereen trouwens, super veel toffe foto's tot dus ver!
Op jezelf stemmen was toch diskwalificatie?ja ik snap dat het lastig kiezen wordt, maar om jullie alvast de moeite te besparen wil ik mezelf wel vast uitroepen tot winnaar hoor
gaat 't goed?Mocht jij niet op tijd online zijn, zal ik dan de stemronde starten?
Je weet het Johan @Turboopolo de lekkerste plaatjes onlineBen weer wakker!
Jullie kennen de regels, 1 foto van 1 of meerdere Polo's
Er is genoeg tijd geweest om mooie foto's te maken, dus ik verwacht veel van jullie
Succes!
- Johan
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.