Foto's niet zichtbaar in garage

WobbleKid

Bekend lid
Hopelijk heb ik dit topic in de goede sectie geplaatst, zo niet helaas dan.

Ik heb nieuwe foto's geupload in mijn garage maar ik krijg een broken image.. Iemand een idee of dit meer voor komt?

Ook het invullen van url naar een externe imagehosting of naar de public image dump maakt geen verschil..

Vreemd :roll:
Heb het zelf net even geprobeerd en het gaat prima bij mij (image 6 heb ik zojuist toegevoegd).

Wellicht browser gerelateerd probleem? Ik gebruik chrome in ieder geval ;)
Anders even proberen cache te legen van je browser?

VW  6R 
Ik gebruik ook chrome.. Heb net wel een afbeelding op de public dump geplaatst. Wat heeft mn cache te maken met het niet kunnen uploaden van een afbeelding?

Edit: Cache helpt idd niks. Opzich ook logisch, aangezien mij dit server side issue lijkt (wel vreemd dat jij zonder problemen kunt uploaden..)

Zou verwachten dat als ik een url van een externe locatie opgeef dat het een simpele database query is..

Ik gebruik ook chrome.. Heb net wel een afbeelding op de public dump geplaatst. Wat heeft mn cache te maken met het niet kunnen uploaden van een afbeelding?

Er zou iets van een script/code in jouw cache KUNNEN staan die daardoor verkeerd wordt uitgevoerd en dus je afbeelding laat mislukken. Kun je het nog eens in bijvoorbeeld I.E. proberen? Zou graag willen weten waar dit aan ligt!

Neem aan dat je ook al hebt geprobeerd om de afbeelding rechtstreeks te selecteren op je mac?
Zo heb ik daarnet namelijk mijn foto zonder problemen kunnen uploaden;)

VW  6R 
Met IE? Met IE8 werkt het voor geen meter.

Heb gisteren via Chrome afbeeldingen geüpload in een fotoalbum.
Krijg wel de naam en een leeg vierkantje (raster) te zien.
Als ik op dat vierkantje klik dan krijg ik wel de afbeelding te zien.

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!