Foutmeldingen

Melo

Nieuw lid
Ik heb sinds kort enkele problemen met de auto het begon allemaal met foute waardes aangeven zoals: motortemperatuur op 115 en via de uitlees apparaat stond die mooi op 90 graden.
Dit kan duiden op de thermostaat huis.
Volgende probleem: auto ging in de noodloop anwb gebeld en laten uitlezen door anwb, motor loopt als een zonnetje alles is perfect, maar ik krijg de meldongen die te zien zijn op de foto, foutcode P0642 de andere foutcodes komen dus allemaal door deze meldingen de onderstaand meldingen heeft anwb er uit kunnen krijgen maar de eerste 2 meldingen blijven staan, nadat anwb weg gegaan is heb ik enkel elektronische storingen er in, alles wat automatisch gaat heeft een storing zoals: ACC, front assist & brake assist, parkeerhulp etc, deze blijven staan. Heeft iemand iets soortgelijks gehad?
Er zijn 3 dingen waar ik aan twijfel en dat is:
5v refferentiespanning
Zwakke accu
Of iets dergelijks met canbus,
Garages willen ook niet helpen omdat ze bang zijn dat ze een te hoge kostenplaatje zullen krijgen, maar naar mijn gevoel hoeft het niet persee iets groots te zijn dit kan ook IMG_7808.webp

Polo 2.0 gti 2018  AW 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!