Voorstellen Fred - Polo 6R TSI Bluemotion

Deze week even wat kleinigheidjes aan de Polo gedaan.
Het viel me op dat de dagrijverlichting in de mistlampen niet even fel branden. Ik dacht aan een lampje die z'n beste tijd
gehad had. Maar tijdens het vervangen zag ik dat de vorige eigenaar aan 1 kant een 21 watt had gemonteerd en aan de andere
kant een 10 watt lampje :mrgreen:
Er zitten nu 2 verse 21 watt's in.
Toen ik toch de hele boel los had gelijk de mistlampen vervangen door gele exemplaren ! Mooi geel licht zonder folie te hoeven gebruiken.

En verder heerlijk rijden in m'n nieuwe aanwinst !!
 

Bijlagen

  • IMG_6156.jpg
    IMG_6156.jpg
    47.1 KB · Weergaven: 13
Zo dan, even een kleine update.

Heb een setje andere wielen gekocht vorige week. Deze zijn nog wel een beetje TLC nodig aangezien de vorige eigenaar(s) erg
gek waren op stoeprandjes. De velg op de foto is de netste van de 4. Het betreft een set BBS RW017, 7,5Jx17" ET35.
En dat past allemaal maar net binnen de spatborden, dus qua banden ga ik niet al te breed. Dacht aan 205/40/17.. (iemand nog tips ??)

Zal wel een tijdje duren voor ze klaar zijn, maar als het zover is dan meld ik me weer..
 

Bijlagen

  • naamloos.png
    naamloos.png
    253.4 KB · Weergaven: 31
  • naamloos1.png
    naamloos1.png
    238.6 KB · Weergaven: 30
  • Leuk
Waarderingen: Mikie en iichel
Long time no see...

Ergens afgelopen zomer de velgen opgeknapt en voorzien van een fris laagje zilvergrijs.
Daarna door een maatje 4 puike Vredesteins erop laten draaien en bij thuiskomst gemonteerd.

Staat een stuk beter dacht ik zo, en rijdt ook aardig prettiger (de oude bandjes waren echt van belabberde kwaliteit).
 

Bijlagen

  • IMG_7869.jpg
    IMG_7869.jpg
    139.4 KB · Weergaven: 32
  • IMG_7878.jpg
    IMG_7878.jpg
    188 KB · Weergaven: 31
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: kawazxr en Allison6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!