Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nooit gehad nee, en rij toch al een paar jaar met VW's met ACC / Front assist. De enige keren dat het systeem heeft ingegrepen was dit helemaal terecht en voorkwam dit een ongeluk.mensen oordelen wel heel graag op dit forum, keer op keer.
zoals ik al zei, reed 30 in 30km zone, remde zelfs af, ik reed op rechterkant van de weg.
Als jouw front assist reageert op stilstaande objecten is er sowieso iets niet goed. In het boekje van de Polo AW staat namelijk gewoon dat het alleen hoort te reageren op bewegende auto's.
Geintje joh.mensen oordelen wel heel graag op dit forum, keer op keer.
zoals ik al zei, reed 30 in 30km zone, remde zelfs af, ik reed op rechterkant van de weg.
Misschien iets te goed schoongemaakt met die motip backlight spray remover?Geintje joh.
Is alleen lastig te bepalen zo, wellicht is jouw FA overgevoelig of er is een andere externe factor die het veroorzaakt.
Ook stilstaande auto's of een file waar ze stilstaan ziet die zeker.
Wat ander noemen met betrekking tot het wel of niet signaleren van bijvoorbeeld de boompjes. Dat kan ik bij mijn in het menu aanpassen. Dus hoever van tevoren die een melding geeft.
Ik zou het boekje maar even lezen dan, toen ik nog een Polo AW TGI had (met front assist en ACC) heb ik het boekje doorgelezen en daar stond expliciet in vermeld dat stilstaande objecten en voertuigen niet gezien worden. Dat merk je ook tijdens het rijden want de boordcomputer heeft bij geparkeerde auto's niet de opmerking "herkend" in de display.
Een auto met ACC maar zonde file assistentie (dus meestal handgeschakelde auto's) kan dus gewoon op een stilstaande file knallen.
Zal is nalezen hoe het er precies in staat. Wat ik alleen wel weet is dat wanneer ik naar een stilstaande auto rij die bij het stoplicht al een heel tijd stil staat hij gewoon remt. Maar ik heb dan inderdaad wel de automaat...
Wat betreft geparkeerde auto's herkend hij ze niet, maar zal dat niet te maken hebben met je lage snelheid?
Ik heb dit probleem ook gehad ben toen naar de dealer terug gegaan bleek er een nieuwe versie te zijn hebben ze hem meteen vervangen en nu geen last meer van werkt top bij zwaar regenbui
Maar bij jou dus je bestaande FS vervangen? Mijn dealer doet altijd moeilijk, zeker dat ik nu ook nieuw embleem heb gemonteerd. Zullen we zeggen ja dan valt het niet onder de garantie...Ik heb dit probleem ook gehad ben toen naar de dealer terug gegaan bleek er een nieuwe versie te zijn hebben ze hem meteen vervangen en nu geen last meer van werkt top bij zwaar regenbui
ja als jezelf gaat zitten hannesen dan snap ik ook nog dat ze dat zeggen ja! logisch, als jij iets verkoopt en een klant komt terug met een heel verbouwd iets en gaat vragen om garantie zou je dat ook niet doen.Maar bij jou dus je bestaande FS vervangen? Mijn dealer doet altijd moeilijk, zeker dat ik nu ook nieuw embleem heb gemonteerd. Zullen we zeggen ja dan valt het niet onder de garantie...
Ik heb er geen koeienvanger er opgezet maar een OEM onderdeel wat geschikt is voor mijn auto volgens hun systeem, en door de VW dealer ook aan mij is verkocht.ja als jezelf gaat zitten hannesen dan snap ik ook nog dat ze dat zeggen ja! logisch, als jij iets verkoopt en een klant komt terug met een heel verbouwd iets en gaat vragen om garantie zou je dat ook niet doen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.