Front lower grill

Aan het chassis nummer niet zie ik nu bij mij staat er ook 9n in dus die drie word niet vermeld. Dus ik weet het niet denk dat het gewoon een 9n3 is.
ik heb even gekeken onder de moterkap en inderdaad staat er bij mij ook alleen 9N, hierdoor dacht ik dat ik een 9N had..
Ben er sterk van overtuigd dat ik een 9n3 heb.. even kijken naar de achterklep zometeen!
 
Volkswagen  9N3  1390 cc 1.4-16V 55kW 
Hmm oke daar gaan we, op basis van je profiel foto lijkt het een 9N3. Dit zegt gezien de eerste toelating echter helemaal niets! Zo is de 9N3 sinds mei 2005 op de markt dus het kan een 9N3 zijn, maar ook een 9N die nog niet op naam was gezet :mad:. De auto kan ook schade hebben gehad en voorzien zijn van een mooi 9N3 neusje. De waarde voor een 9N3 ligt namelijk ook iets hoger dan een 9N -> dus interessant om het zo op te lossen.

De vraag is dan natuurlijk is dit goed gedaan, met andere woorden zit het interieur van een 9N3 erin, heeft de Polo een facelift achterklep en niet te vergeten de achterlichten. Ik weet niet of je chassisnummer kan uitsluiten welk model je Polo precies is, zie onderstaand. Een 9N3 heeft meen ik ook gewoon 9N staan ipv 9N3.

Met andere woorden, maak eens een showroom aan en gooi daar maar wat foto's in zodat wij mee kunnen kijken Big Grin

Chassisnummer ontcijferen

Heb je een keer niks te doen en wil je wat meer te weten komen over je polo? Schrijf dan je chassisnummer op en kijk bijvoorbeeld waar je polo gefabriceerd is.

WVW = Wereld code producent
ZZZ = N.V.T. (soort van vulling)
9N = Typebenaming
Z3 = Modeljaar
W = Fabricageplaats
000001 = Oplopend nummer

Modeljaar auto:
1990 = ZL || 1991 = ZM || 1992 = ZN
1993 = ZP || 1994 = ZR || 1995 = ZS
1996 = ZT || 1997 = ZV || 1998 = ZW
1999 = ZX || 2000 = ZY || 2001 = Z1
2002 = Z2 || 2003 = Z3 || 2004 = Z4
2005 = Z5 || 2006 = Z6 || 2007 = Z7
2008 = Z8 || etc..

Productieplaats (Land)
A = Ingolstadt (Duitsland)
B = Brüssel (Belgie)
C = CCM, Taipeh (Taiwan) [sinds 1994]
D = Bratislava (Slowakije) [sinds 1995]
E = Emden (Duitsland)
F = Ipiranga (Brazilië) [enkel in 1996]
G = Steyr Werke Graz (Oosterijk) [tot 1995]
H = Hannover (Duitsland)
J = Jakarta (Indonesië) [sinds 1998]
K = Karmann Osnabrueck (Duitsland)
M = Puebla (Mexico)
N = Neckarsulm (Duitsland)
P = Mosel/Sachsen (Duitsland) [sinds 1992]
R = Martorell (Spanje) [sinds 1996]
S = Salzgitter (Duitsland)
T = Skoda (Tsjechië) [sinds 1997]
U = Uitenhage (Zuid-Afrika) [sinds 1998]
V = Palmela (Portugal) [sinds 1994]
W = Wolfsburg (Duitsland)
X = Poznan (Polen) [sinds 1995]
Y = Pamplona (Spanje)
1 = Gyoer (Hongarije) [sinds 1997]
2 = FAW / VW Changcum (China)
4 = Curitiba (Brazilië) [sinds 1998]

Ontopic Big Grin:mrgreen:
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow en Marco71
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!