Bas Goethals
Lid
Heeft iemand al de frontdelen van de 6R bumper in het hoogglans zwart? zoja hoe is dit gedaan gezien het best 'ruw' plastic is?

Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb het bij mijn originele bumper ook wel gedaan, niet perfect. Gewoon schoongemaakt en ontvet, toen met hoogglans zwart erop. Zag er al 10 keer beter uit, voor beste resultaat zou ik ze vlakschuren, maar dat is een rotklus, en de onderste middengrill helemaal.
Of een R-Line bumper opzoeken en 6C R-Line mistlampkappen en onderstr grill kopen (die zijn al gespoten in L041 Zwart)
Kost?Mijn Polo 6R staat deze week bij de spuiter voor het laten spuiten van de voorkant, dus alles wat plastic is, de grill, boven en onder, de spiegelkappen ( gedeelte wat zwart plastic is), en de driehoek waarin de spiegels zitten, alles in de kleur glanzend zwart net als de B stijl.
Wat hawkeye nu heeft laten doen, wil ik ook al geruime tijd allemaal laten doen. Vorig jaar juni eens prijs gaan vragen voor dit bij een carrossier. Hij vertelde me even dat dit €500-600 zou kosten... Vond ik best veel eigenlijk...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.