Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bind je er maar alvast voor aan vast, 50 euro inklaringskosten... douane.Deze achterlichten heb ik een week of 2 geleden al besteld. Als ze tegenvallen, zijn ze hier binnenkort voor een zacht prijsje te koop. Zodra ze binnen zijn, zal ik er wel een paar foto's of filmpje van maken.
Ben benieuwd man ik hoor graag van je hoe ze zijn !!Deze achterlichten heb ik een week of 2 geleden al besteld. Als ze tegenvallen, zijn ze hier binnenkort voor een zacht prijsje te koop. Zodra ze binnen zijn, zal ik er wel een paar foto's of filmpje van maken.
Dat weet je van te voren, en als je geluk heb komen ze er zonder langsBind je er maar alvast voor aan vast, 50 euro inklaringskosten... douane.
Niet iedereen, daarom vermeld ik het.Dat weet je van te voren, en als je geluk heb komen ze er zonder langs
En dat voor maar dubbel de prijs!Zijn ook via MP particulier te koop nieuw in verpakken
Nah, 250 ongeveer. 182 + 57 verzending + 50 douane reken maar uit!En dat voor maar dubbel de prijs!
Dit staat bij verschillende websitesWel even rekening houden met E keurmerk ivm de keuring.
Twijfel of die er wel op zit.
Maar daar kunnen de andere gebruikers vast wel een antwoord op geven.
In nederland heb ik ze nog niet gevonden voor onder de 350.Nah, 250 ongeveer. 182 + 57 verzending + 50 douane reken maar uit!
Hou MP in de gaten. Voor COVID waren er 2 die ze nieuw leverden voor 250-275In nederland heb ik ze nog niet gevonden voor onder de 350.
Dat klopt, maar na mijn vraag wanneer er geleverd kon worden, heb ik geen reactie meer gehad. Uiteindelijk zelf maar geannuleerd.Hou MP in de gaten. Voor COVID waren er 2 die ze nieuw leverden voor 250-275
Wist je dat je rood knipperlicht gewoon mag voeren? Staat in de rdw regelsdikke troep. knipperlicht is rood lol.
Ja dat wist ik.Wist je dat je rood knipperlicht gewoon mag voeren? Staat in de rdw regels
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.