Voorstellen G-Force

Hoi allemaal,

Een tijdje terug heb ik een leuke zwarte Polo Bluemotion 1.0 TSI met 110.000 km uit 2016 gekocht, mijn eerste Volkswagen. :)

De auto is technisch in orde, maar heeft wel wat cosmetische en andere kleine puntjes die ik nog even wil aanpakken, waaronder het polijsten van de lak en wat versleten/kapotte dingetjes vervangen.

Mijn vriendin heeft ook een Polo, een grijze Highline 1.2 TSI uit 2014 met 135.000 km.

Via de zoekfunctie heb ik al een aantal van mijn vragen een antwoord kunnen geven, voor de resterende vragen zal ik nog een topic openen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!