andy1995
Bekend lid
mijn auto heeft helaas geen start stop systeemZolang je koppeling maar van LUK is en de juiste neemt i.v.m. start stop systeem. Koppeling set zit gemiddeld rond de 250 EUR.
Volkswagen
Polo BLUE GT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mijn auto heeft helaas geen start stop systeemZolang je koppeling maar van LUK is en de juiste neemt i.v.m. start stop systeem. Koppeling set zit gemiddeld rond de 250 EUR.
Ja dat maakt niet uit. Zolang je de juiste maar kiest.mijn auto heeft helaas geen start stop systeem
Waar haal jij vandaan dat ik geen verstand heb van dit onderwerp? Waarschuw hem dat hij niet genaaid word. Wie in nederland meer als 40 euro per uur betaald. Vind ik dat ie word opgelicht.
op mij offerte staat, werkplaats tarief is de aantal is 4.00, dus ik neem aan 4 uurtjes? en de prijs 4x 53,72 euro per uur. komt uit op 214,88 euro wat vinden jullie hiervan?40 euro.....
Dat zegt meer als genoeg.
Bij beun de haas betaal je dat inderdaad indien je dan meer moet betalen is het inderdaad oplichting.
Als je er verstand van heb weet je dat een garage bedrijf van 40euro per uur nooit rond ga komen.
En zeker niet uit de kosten kom
Doen!op mij offerte staat, werkplaats tarief is de aantal is 4.00, dus ik neem aan 4 uurtjes? en de prijs 4x 53,72 euro per uur. komt uit op 214,88 euro wat vinden jullie hiervan?
totaal wel 470 natuurlijk, inclusief 81 euro btw. ik zal ze vandaag bellen, want het schakelen begint maar erger te worden.Doen!
Doen!
Daarom ga ik naar een monteur die in zijn vrije tijd bij de baas na werktijd zijn eigen klanten mag helpen. En ja zwart. Maar scheeld je de helft.aangezien een beetje werknemer de werkGEVER ong € 50 kost, -en monteurs niet tot de laagstbetaalden horen!- is € 53+ niet veel. Ook kosten van gebouw en materiaal moet er van betaald worden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.