Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal bij onbelats is de motor begrens tot 2500tr/min klopt da wel ?@jamezsa
CO2 is het normaal eindproduct van verbranding. Elke gechipte gaat meer CO2 uitstoten als je dat vermogen gaat gebruiken.
Zolang ze onbelast en enkel roet gaan meten op de keuring, geen zorgen maken.
Zowieso ben ik voorstander van goed afgestelde motoren, geen rijdende rookbommen.
Ah ok, daarom kunnen ze het toerental begrenzen zo laag houden voor minder CO2 uitstoot dan.Ja dat klopt. Was bij men ibiza ecoslowtive ook. Is volgens mij bij elke nieuwere diesel van vag
Hoopelijk gaan ze vw polo niet terug oproepen voor een herstelling te doen . Anders hb ik wel mss een probleem da de software aangepast isTuurlijk zit die er bij. maar voor de keuring moet ge u geen zorgen maken, enige dat gemeten wordt is de roet en die is ok. Is vooral in Usa waar het wel uit maakt, daar testen ze niet op de roet.
Hahaha dat over rooksignalen hebben we goed gemerkt tijdens de M&G, toen je het opnam tegen de WRCIk moet er zelf nog een beetje aan wennen met mijn uitstoot, wanneer het mogelijk is bij vol vermogen geeft die wel soms rooksignalen bij het overschakelen.
Vroeger met de apk trapte ze een diesel vol gas onbelast!!, als het mij auto was geweest had die ringsleutel 56 om de oren gehad. gelukkig doen ze dat nu niet meer, en lukt ook niet meer bij TDI, als je stil staat en je trap het gas in komt de toeren tellen niet boven 2500 toeren, valt ook niet te meten. Maak je geen zorgen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.