De dealer kan in de computer zien hoevaak de software is geflashed. Hier vallen ook updates bij de dealer onder, echter houd de dealer zelf bij hoeveel updates een auto heeft gehad. correspondeerd dat nummer in hun systeem met het nummer in jou auto, dan gaan ze er vanuit dat de auto niet gechipped is. Komt het nummer niet overeen, is het voor hen al reden genoeg om de garantie te laten vervallen...
Welke reparaties moeten er aan jou auto uitgevoerd worden?
Zelf doe ik veel beunklussen met mn beste maat, we hebben hiervoor al het benodigde gereedschap, een brug en de kennis (mn maat is afgestudeerd als monteur en werkt bij Peugeot)
Nu woon ik helaas niet bepaald in de buurt van Brabant, maar als ik weet welke reparaties er voor jou aan zitten te komen, kan ik misschien een prijs maken die voor jou uit kan incl reiskosten/tijd naar Drenthe.
Welke reparaties moeten er aan jou auto uitgevoerd worden?
Zelf doe ik veel beunklussen met mn beste maat, we hebben hiervoor al het benodigde gereedschap, een brug en de kennis (mn maat is afgestudeerd als monteur en werkt bij Peugeot)
Nu woon ik helaas niet bepaald in de buurt van Brabant, maar als ik weet welke reparaties er voor jou aan zitten te komen, kan ik misschien een prijs maken die voor jou uit kan incl reiskosten/tijd naar Drenthe.
Volkswagen
Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|
Volkswagen Kever 1970 1600i 45pk 106Nm (Autoweek Rollerbank)