Gedachtengang partners ?

Geen vriendin, dus dat scheelt al zo'n 550 euro in het jaar. (bron: top gear) woon alleen nog wel thuis dus ouders zijn vaak heel kritisch. Vader is ook gek van auto's dus die snapt het wel, maar ze roepen me wel terug zodat ik ook spaar voor een huis. Maar goed, dat is ook wel nodig.
Omdat pa er zoveel verstand van heeft kan ik ook niet aankomen met smoesjes, zoals soepeler rijden, of beter voor verbruik.

Gewoon geduld hebben dus.

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Geen vriendin, dus dat scheelt al zo'n 550 euro in het jaar. (bron: top gear) woon alleen nog wel thuis dus ouders zijn vaak heel kritisch. Vader is ook gek van auto's dus die snapt het wel, maar ze roepen me wel terug zodat ik ook spaar voor een huis. Maar goed, dat is ook wel nodig.
Omdat pa er zoveel verstand van heeft kan ik ook niet aankomen met smoesjes, zoals soepeler rijden, of beter voor verbruik.

Gewoon geduld hebben dus.

I feel you in the second part my friend.. :(

Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: Garrut98
Leuk topic. Geen vriendin dus dat zou, qua geld uitgeven, een groot voordeel moeten zijn. Helaas ben ik mijn eigen vijand. Door chronisch geldgebrek geef ik mijzelf nooit goedkeuring voor extraatjes.

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Leuk topic. Geen vriendin dus dat zou, qua geld uitgeven, een groot voordeel moeten zijn. Helaas ben ik mijn eigen vijand. Door chronisch geldgebrek geef ik mijzelf nooit goedkeuring voor extraatjes.
Da's wel heel verstandig dan! ;)

Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Hier is het vrij simpel; mijn geld, mijn auto... Hoewel ik heb een afspraak gemaakt bij Antera/TCL voor nieuwe Bilstein demper en gelijk eibach verlaging kreeg ik wel de opmerking; is het écht nodig of maak je er gewoon weer een feestje van? Das is natuurlijk een beetje van beide; de achterdempers zijn aan vervanging toe en voor is ook nog origineel... En als je dan een grove prijs indicatie van je dorpsgarage krijgt van reken op 350/400 euro voor alleen de achterzijde is de 700 rondom van Antera/TCL ook nog te overzien.

Aan de andere kant; Haar Ibiza moet het gewoon doen, ze wilde wel een modernere radio i.v.m. Spotify en navigatie, maar als ik begin over Chiptuning zegt altijd, ik kom ook gewoon van A naar B... En het duur even lang, want je mag toch maar 100... Souplesse/trekkracht gelooft ze wel, ondanks ze het verschil elke keer merkt... Ieder zijn/haar ding.

Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI Highline BMT + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf8 tsi
Ik heb met mijn Polo ook altijd positieve reacties gehad van mijn vrouw :) Ik verdiende dat geld vaak zelf bij ook en ze gunt mij mijn hobby(s).

Veel mods doe ik niet meer aan onze daily (Prius), zit wel al aardig wat geld in het Golf 1 GTI project, maar ook daarbij mag ik ook alles zelf weten! Tevens blijft dat ook nog eens zijn waarde behouden, dus maakt het ook al minder erg ;)

Sja.. Ik MOEST wel een andere auto kopen vorig jaar! mn vorige auto (Toyota Aygo) had geen airco en zij wilde NIET met DIE auto naar Frankrijk! Moest maar in de Panda van schoonmoeders... Nou, dat was mij de eer te na! Polo stond bij de garage en de Aygo was voor onderhoud daar. Polo even meegenomen op testrit en zij was meteen verkocht! Kopen! Lekker luxe!

Dusja, dat deel werd supported! En toen de wielen: Schat, 250 euro voor een setje is ECHT niet duur! zeker niet O.Z. Racing! moet alleen nog opknappen! Kunnen we mooi samen doen! En zo geschiede!

Nood breekt wet toch? In Frankrijk begaf mijn schokbreker rechts achter het en de terugreis was alles behalve comfortabel. Moest vervangen worden van haar (en mn schoonouders vonden het ook geen fijn idee). Sja, meteen maar een schroefsetje van AP (want, is "net zo duur als origineel, schat! en de auto rijd beter!") en zo geschiede!

Schat, weet je? die auto heeft een EGR-klep die vaak kapot gaat, das een heeeeeele dure reparatie! Uit laten schrijven is veeeel goedkoper! En dan chippen erbij is een actiepakket! "sja, zelf weten! jou geld!" Okeeuuj!

Babe? ik word echt GEK van die parrot! ik kan niet normaal bellen! "koop je een andere toch?" Ja, maar dan wil ik ook navigatie! "das duur zeker" Valt mee! slechts 330 euro! "zelf weten" Okeuj!

dusja, Mijn hobby, mijn geld, als ik maar blijf sparen voor een huisje!

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 45pk 106Nm (Autoweek Rollerbank) 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Mijn vrouw is zo'n "een auto is een ding om je van A naar B te brengen en als ie het maar doet" type. Al jaren is ze het helemaal zat wanneer het bij mij weer begint te kriebelen richting een andere auto. Bij deze GTI speelde mijn zoon een hoofdrol: "ja mam, wat hij nou echt wil, voor eens in zijn leven, is een echt sportieve auto en dan ben je voor jaren van het gezeik af". Maar nu dus binnenkort een Milltek uitlaat. Heb hem gewoon besteld en afspraak gemaakt, zonder overleg. Haar ook uitgelegd dat ik dat bewust heb gedaan, omdat ik weet welk gesteggel dat gaat opleveren. Dat was afgelopen zaterdag. Ze is nog steeds niet bijgekomen van de shock: "ik dacht dat het nu eens afgelopen was en zoveel geld voor een geluidje". Dat ik het eerlijk vertelde kon ze wel waarderen. Ik had het immers heel makkelijk stiekem kunnen doen. Ze merkt toch niet dat het geluid anders is.

Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Haha
Waarderingen: MHPolo en Jay511
Eerst vond ze het niks en leek alles op elkaar in haar ogen (voorbeeld: Polo naast een Golf). Nu ze afgelopen weekend een UP! heeft gekocht begint ze zelf ineens naar mods te kijken, en zei ze out of the blue:''Wel heel gaaf al die R accenten in je nieuwe auto.''

Nu wil ze ineens ook allerlei nieuwe zooi in die UP lol
Waar je mee omgaat, word je mee besmet. ;)

Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Mijn vrouw is zo'n "een auto is een ding om je van A naar B te brengen en als ie het maar doet" type. Al jaren is ze het helemaal zat wanneer het bij mij weer begint te kriebelen richting een andere auto. Bij deze GTI speelde mijn zoon een hoofdrol: "ja mam, wat hij nou echt wil, voor eens in zijn leven, is een echt sportieve auto en dan ben je voor jaren van het gezeik af". Maar nu dus binnenkort een Milltek uitlaat. Heb hem gewoon besteld en afspraak gemaakt, zonder overleg. Haar ook uitgelegd dat ik dat bewust heb gedaan, omdat ik weet welk gesteggel dat gaat opleveren. Dat was afgelopen zaterdag. Ze is nog steeds niet bijgekomen van de shock: "ik dacht dat het nu eens afgelopen was en zoveel geld voor een geluidje". Dat ik het eerlijk vertelde kon ze wel waarderen. Ik had het immers heel makkelijk stiekem kunnen doen. Ze merkt toch niet dat het geluid anders is.
Ik had mijn vriendin eerlijk gezegd dat ik een frontlip spoiler had gekocht en ik verwachtte eigenlijk dan ook waardering..........:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  • Haha
Waarderingen: Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!