Pigeon
Beheerder
Ze willen het ook jouw mooie polo plaatsen, dus ook die komt aan de beurt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens Wikipedia was het inderdaad alleen nieuwe autos, dus toch bij je mooie Polo blijven!Ze willen het ook jouw mooie polo plaatsen, dus ook die komt aan de beurt
Nou, succes daar mee. Zou niet weten hoe ze dat willen aanpakken.Ze willen het ook jouw mooie polo plaatsen, dus ook die komt aan de beurt
Is niet super moeilijk, betrouwbaarheid is een ander ding, maar een kastje met GPS erin en dan iets dat de motor smoort of begrenst, dan heb je al een begin. Vroeger had je voor je brommer ook begrenzer om de heren van de politie met de rollerbank voor de gek te houden.Nou, succes daar mee. Zou niet weten hoe ze dat willen aanpakken.
Hoe wil je dit klaarstomen in een oude Golf 3 met mechanisch gaspedaal en 1001 doorgeknaagde kabeltjes? Ohja, en zonder dat deze auto nog meer rotzooi gaat uitbraken?Is niet super moeilijk, betrouwbaarheid is een ander ding, maar een kastje met GPS erin en dan iets dat de motor smoort of begrenst, dan heb je al een begin. Vroeger had je voor je brommer ook begrenzer om de heren van de politie met de rollerbank voor de gek te houden.
Sterker nog, de grand scenic van me vrouw heeft een knop voor de cruise control, daarmee kan ze hem instellen voor cruise snelheid of maximum snelheid, dus dat is er al.
Ik deel dit precies met je hoor! Was geen aanvalHet protest sluit ik me zeker bij aan en tuurlijk heb ik niet voor elke auto een oplossing, maar wilde alleen aangeven dat het gros van de auto's wel kan worden uitgerust met zoiets. Blijft sowieso een prijskwestie ook, hoeveel wil je investeren om een auto te begrenzen. In jou voorbeeld van een golf 3 zou je de halve auto moeten ombouwen, buiten de bekabelingsproblemen om, hoeveel gaat dat wel niet kosten. Ik ben wel benieuwd hoe ze het willen ontwikkelen, daarin ligt wel me interesse.
We houden het in de gaten
Dat zou ook een goeie zijn, een systeem dat gaat piepen als je onnodig links blijft plakkenHet is alleen in nieuwe auto's. Dus voorlopig kan ik gewoon gas blijven geven. Wel iederen rechts houden aub
Ik rijd ook altijd volgas in mn aygootje, mag ik dan op links voor jou blijven rijden?Het is alleen in nieuwe auto's. Dus voorlopig kan ik gewoon gas blijven geven. Wel iederen rechts houden aub
Ik zie een gat in de markt! Ik erger me veel te veel aan die mensen niet zo ver mogelijk rechts gaan rijden omdat ze te lui of te slaperig zijn. De ergste zijn nog als je met lichtsignalen aangeeft dat ze naar rechts moeten op****en je ook nog een middelvinger geven...Dat zou ook een goeie zijn, een systeem dat gaat piepen als je onnodig links blijft plakken
Het systeem zou waarschijnlijk een signaal krijgen via de GPS dat je op 120 km/u stuk zit en je laten optrekken tot die 120Dan ben ik vooral heel benieuwd hoe het inhalen straks gaat, rij je achter een zondagsrijder met 100km/u waar je 120 mag en wil je inhalen, dot gas en je auto gaat dan inhouden? Gaat inschattingsfoutjes kosten ben ik bang
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.