Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker waar! Wat ik raar vind is dat de OEM ledkoplampen van de 6C dus ook reflectoren hebben maar ik verblind niemand?Heb jij nu reflector koplamp of een koplamp met lenzen ?
Heb je reflector, lekker weg blijven bij led en xenon, je gaat hier alleen maar mensen mee verblinden.
Beetje schappelijk licht met H7, kan je gaan voor philips white vision. Goede opbrengst met niet al te geel licht.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Dit zal te maken hebben met een nieuw design koplampen. Normaal is led/xenon niet ideaal voor reflector.Zeker waar! Wat ik raar vind is dat de OEM ledkoplampen van de 6C dus ook reflectoren hebben maar ik verblind niemand?
En hoe weet ik of ik reflector of lenzen heb?Heb jij nu reflector koplamp of een koplamp met lenzen ?
Heb je reflector, lekker weg blijven bij led en xenon, je gaat hier alleen maar mensen mee verblinden.
Beetje schappelijk licht met H7, kan je gaan voor philips white vision. Goede opbrengst met niet al te geel licht.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Als je geen LED koplampen hebt heb je reflector koplampen.En hoe weet ik of ik reflector of lenzen heb?
vermoed lenzen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.