Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heeft de polo led verlichting voor ?
en bochtverlichting heb je altijd wat je niet zal hebben zijn de ledjes naast je bochtverlichting
dan heb je ook bocht verlichting.Wat ik zag zijn wel LED dagrijverlichting voor in de hoeken
Thanks Bryan, maar dan zit er dus wel een bochtlamp in naast de LED dagrijverlichting dus? Alleen functioneert die niet als mistlamp zeker? Logo mistlamp voor op het de lichtschakelaar ontbreekt namelijk ook. Of werkt de dagrijverlichting als bochtverlichting? Ik heb echt geen idee namelijkdan heb je ook bocht verlichting.
bocht verlichting is ook je mist lamp voor, meestal als je licht hendel er uit trekt gaan de mistlampen voor aan.Thanks Bryan, maar dan zit er dus wel een bochtlamp in naast de LED dagrijverlichting dus? Alleen functioneert die niet als mistlamp zeker? Logo mistlamp voor op het de lichtschakelaar ontbreekt namelijk ook. Of werkt de dagrijverlichting als bochtverlichting? Ik heb echt geen idee namelijk.
Alleen wat ik al aangaf ik zag dat ik deze import polo uit België geen mistlampen heeft dus ook niet op de lichthendel het logo mistlampen voor. Enkel het logo mistlampen achter. Dus volgens mij heb ik dan geen mistlampen voor... Dus ook geen bochtverlichting?bocht verlichting is ook je mist lamp voor, meestal als je licht hendel er uit trekt gaan de mistlampen voor aan.
Bij deze de foto's.. op de lichtschakelaar geen logo mistlamp voor. Wel achter.
Klopt België model vandaag wezen kijken maar idd geen mistlampen voor, dus ook geen bochtverlichting. Heb nu een NL versie gezien comfortline executive model met mistlampen.Hey dat is een unieke uitvoering!![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.