Volkwagen
E golf 2018
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan volgende maand terug om hem definitief te bestellen, levertijd is nog niet bekend verwachten wel september.Wat voor levertijd zit hier nou op ?
Tof! Je kan nog niets configureren hier in NL toch? Voor welke kleur ga je? Ik ga mijn huidige full-options R-Line misschien ook inruilen, maar dan voor de GTI als deze ook écht vernieuwend is. Eind deze maand zou VW deze vrijgeven voor publiek. Ben benieuwd. Wel jammer dat white-silver überhaupt al enige tijd niet meer als kleur te bestellen is.Ik ga ook voor de Facelift ! Inruilvoorstel akkoord bevonden.
Reef blue, prachtig hoe die erbij staat met Bergamo's eronder.Tof! Je kan nog niets configureren hier in NL toch? Voor welke kleur ga je? Ik ga mijn huidige full-options R-Line misschien ook inruilen, maar dan voor de GTI als deze ook écht vernieuwend is. Eind deze maand zou VW deze vrijgeven voor publiek. Ben benieuwd. Wel jammer dat white-silver überhaupt al enige tijd niet meer als kleur te bestellen is.
zotjes+ WELGETELD 7 PK TJES !!!
echt een mooie auto
Dat reefblue is inderdaad een erg toffe kleur! Nu nog uiterlijk aankomende woensdag de GTI foto's en we zijn weer up-to-date . Benieuwd naar alle opties die jij gaat aanvinken bij je nieuwe AW!
Dat is inderdaad een keuze. Snap ik. Echter de 150pk zal niet meer in de opties staan. Wat is dan voor jou de meerwaarde met jouw huidige AW en de nieuwe? Puur ontwerp/design?Ik vind de GTI echt ontzettend dik stralen, maar een 2.0 TSI is mij net te.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.