HoMi
Premium lid
Misschien dat sommigen van ons het niet wisten...
Verstuurd via mobiel

Verstuurd via mobiel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dat geld daar tijdelijk of ligt het altijd daar ?Misschien dat sommigen van ons het niet wisten...![]()
Verstuurd via mobiel
En ik gelijk denken oh gaaf, is het een dooie mus, meeste weten deze wel te vinden denk ik. Rest alleen de vraag.....waar zijn je boekjes gebleven?
![]()
Is dat geld daar tijdelijk of ligt het altijd daar ?
Wordt je niet gek van geld dat heen en weer valt als door bochten gaat ?
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Oké, had ook weleens geld daar, maar werd gek van het geluid. Nu zo'n mooie ronde geld schijf voor munten.Geld ligt daar altijd. Ik ga niet vaak hard door een bocht![]()
En deze dan? Die mis ik in de AW ookMisschien dat sommigen van ons het niet wisten...![]()
Verstuurd via mobiel
Daar ken je aardig mee wassen of niet.Nu weet ik in wiens dashboardkastje ik moet graaien op een meet![]()
Daar ken je aardig mee wassen of niet.
Dat is je bonus als het lukt een wasbeurtje eruit te plukken.Die Tic Tac's zien er anders ook smakelijk uit![]()
Misschien dat sommigen van ons het niet wisten...![]()
Verstuurd via mobiel
Kijk maar uit dat je vrouw niet meeleest. Tegenwoordig zien ze alles [emoji16]Ik leer elke dag wat nieuws maar hier ga ik thuis niks overzeggen he hahaha nu weet ik wel waar ik me oude sok van vrouwtje kan bewaren hahah
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.