Ger, Polo 6R BM

Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Ger zei:
schade is all bekend is bijna 110000 euro ja jullie lezen het goed zo veel ik ben nu aan het wachten wat er gaat gebeuren ligt aan de taxateur wat hij zegt maandag weet ik meer
:shock: Wauw, dat is een heel fors bedrag (ook met een nulletje minder ;)). Dat is nog meer dan je al had gedacht.
Heb je nog nieuwwaarderegeling op de verzekering/auto zitten?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

emiel10 zei:
Das is een fikse schade inderdaad. Mocht je qua verzekering nog ergens vragen over hebben dan laat het maar weten Ger, misschien kan ik je ergens mee helpen


daar kom ik zeker nog op terug Emiel bedankt ;)


groeten ger

deMercer zei:
:shock: Wauw, dat is een heel fors bedrag (ook met een nulletje minder ;)). Dat is nog meer dan je al had gedacht.
Heb je nog nieuwwaarderegeling op de verzekering/auto zitten?


ja 3jaar maar naar het eerste jaar gaat er wel iedere mand wat af van de nieuw prijs :(


groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

vandaag maar een andere auto gekocht een Hyundai i10 1.1 5drs. Active Cool airco
bj dec 2010 voor ff mee te rijden ik kreeg de leen auto voor 5 dagen als hij gemaakt word dan hoef ik niks te betalen maar als hij niet gemaakt wort dan zijn de kosten voor mij ze wisten niet hoe lang het nog kon duuren :(
dus maar en andere auto tot het op gelost word

groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

airbags alleen al maken et prijzig... houd in dat er een nieuwe computermodule voor de airbags in moet... 500 euro 2 airbags 1000 euro en een nieuw dashboard aangezien dat openscheurd wanneer de airbags eruit komen... bij mn tigra zag het er vanbinnen het zelfde uit... daar zat de schade aant dashboard al op 5500 euro....
bumper en spuitwerk is gewoon te gek voor woorden wat dat kost tegenwoordig voor een beetje kunsttof en wat ver... tis wel jammer van zon mooie polo...
veel sterkte dermee ger...
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

marco1060
een nieuw dashboard aangezien dat openscheurd wanneer de airbags eruit komen
dat hoef niet zit een losse airbag in het dashboard maar kast inderdaad veel


groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

dan is dat iig nog een geluk voor je... maar tis wel klote.. twas wel een heel mooie polo om te zien.. als ik je fotos zag.. khoop voor je dat et gemaakt word.. je was gewoon all-risk verzekerd hoop ik voor je?
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Ger zei:
vandaag maar een andere auto gekocht een Hyundai i10 1.1 5drs. Active Cool airco
bj dec 2010 voor ff mee te rijden ik kreeg de leen auto voor 5 dagen als hij gemaakt word dan hoef ik niks te betalen maar als hij niet gemaakt wort dan zijn de kosten voor mij ze wisten niet hoe lang het nog kon duuren :(
dus maar en andere auto tot het op gelost word

groeten ger

Post eens een foto van je nieuwe ride :cool:
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

weet nog niks van de verzekering deze week weet ik meer
schade aan de polo is wel bekend kan worden gerepareerd (kosten 10.800euro)
maar ik weet nog niet of ik dat doe of een andere polo maar licht aan het koste plaatje weet ook niet wat voor een polo GTI ,444( staan er 3 te koop ) ,BM ,of en polo kopen en er zelf van alles aan doen maar licht aan wat ik krijg van de verzekering
dus we wachten nog ff af

groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

webcrtor zei:
Harde keuze gemaakt? gezien je de velgen etc weg doet? of is het nog niet zeker dat er geen polo meer komt?

denk dat er nog wel een polo komt maar weet nog niet wat maar met weer andere velgen en andere veering moet ff kijken wat
maar ik blijf nog zeker bij MY POLO ;)

groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

bummer man...

maar goed ligt ook aan je verzekering wat je terugkrijgt...maar je moet het sowieso laten maken toch? want voor 10.000 euro kan je echt geen polo GTI of een 444 kopen

ik denk als je het laat maken en dan nog voor een goed prijsje verkoopt je misschien een klein beetje hoeft bij te betalen voor een 2ehandse.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!